30 Ιουνίου 2011

"Θυμωμένο και αγανακτισμένο" το Ευάκι που αναγκάστηκε να ψηφίσει το "άδικο και άθλιο μεσοπρόθεσμο"

«Είμαι θυμωμένη και αγανακτισμένη, γιατί δεν έχω τη δύναμη μόνη μου να διορθώσω όσα βλέπω, γιατί εδώ και μήνες επισημαίνω λάθη και καθυστερήσεις, εδώ και μήνες ζητούσα απαντήσεις ώστε να μην υπάρχουν δικαιολογίες», δήλωσε μια μέρα μετά την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου, η Εύα Καϊλή.

Η ίδια χαρακτήρισε το μεσοπρόθεσμο ως «άθλιο και άδικο» ωστόσο το ψήφισε γιατί «με την παραίτησή μου ή την αποχή μου, τους κερδοσκόπους εκείνους που ποντάρουν στην αστάθεια και την πιθανότητα χρεοκοπίας της χώρας».

Χωρίς να κατονομάσει πρόσωπα η ίδια επιτέθηκε σε πολιτικούς οι οποίοι «κατείχαν δεκαετίες θέσεις στην κυβέρνηση να μιλάνε σαν να μην φέρουν καμία ευθύνη».

Παράλληλα, η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ δε δίστασε να δηλώσει λυπημένη για πολιτικούς που «δεν πρόσφεραν τίποτα και πίστευαν πάντα ότι ήταν αναντικατάστατοι και έπρεπε να ντρέπονται που μας οδήγησαν εδώ» ενώ ζήτησε να γίνει έλεγχος σε εκείνους «που πλούτισαν από λεφτά του Δημοσίου τα τελευταία 30 χρόνια».

cosmo.gr