14 Ιουνίου 2011

Γι αυτό σας λέμε: ΠΑΣΟΚ=Camora-Κολοτούμπα Αθανασιάδη για τη ΔΕΗ

Πρέπει να τον πονάνε ακόμη τα …αυτιά του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Αλέκου Αθανασιάδη από το… τράβηγμα της Ιπποκράτους. Μετά τη δήλωση που έκανε πριν από 3 ημέρες που έλεγε ότι αν δεν αλλάξει η ρύθμιση για τη ΔΕΗ δεν ψηφίζει το μεσοπρόθεσμο και θα παραιτηθεί, βγήκε χθες… και σαν να μην συμβαίνει τίποτα είπε:

«Στη διάρκεια της ζωής μου δεν έχω παραιτηθεί ποτέ και από πουθενά. Δεν έχω μάθει ούτε να κρύβομαι ούτε να παραιτούμαι. Έχω μάθει να υπηρετώ τις αξίες μου και θα πράξω το καθήκον μου με μόνο γνώμονα πρώτα το συμφέρον της χώρας και δεύτερον του τόπου μου και των συμπολιτών μου».

Κι αυτοί οι απίθανοι τύποι που έγιναν βουλευτές θέλουν να τους πάρουμε στα σοβαρά… Ευτυχώς πλησιάζει η ώρα των εκλογών και κάποιοι…. Αθανασιάδηδες θα πάρουν αυτό που τους αξίζει από τους πολίτες.

Η πρώτη δήλωση Αθανασιάδη στον realfm, για να μην ξεχνιόμαστε:

«Δεν είναι δυνατόν να εκποιείται μια περιουσία που για εμένα έχει μία αξία πάνω από 16 δισεκατομμύρια και να πωλείται αντί πινακίου φακής». Αυτή η ιστορία με έχει στεναχωρήσει πολύ. Θα δω στη συνέχεια, όταν θα γίνει η επεξεργασία των στοιχείων και των αποφάσεων, μετά τη Βουλή που θα εκδοθούν οι σχετικές υπουργικές αποφάσεις και τα προεδρικά διατάγματα, θα περιμένω και αυτά και σ’ ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, βεβαίως και θα παραιτηθώ».

http://www.kentrinews.gr/?p=19409