
Στην κατηγορία "Interoperability Challenge" (πρόκληση προωθώντας τη διαλειτουργικότητα) κατέλαβε την πρώτη θέση η ομάδα "Αλανιάρηδες" με τους φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γιώργο Καρακατσιώτη και Βαγγέλη Πτερνέα, που είχαν κερδίσει πέρσι τον ελληνικό τελικό του φοιτητικού διαγωνισμού Imagine Cup της Microsoft.
Οι Καρακατσιώτης (υποψήφιος διδάκτορας) και Πτερνέας (μεταπτυχιακός φοιτητής) συμμετείχαν με την εφαρμογή του προγράμματος "Touring Machine", το οποίο παράγει αυτόματα εξατομικευμένες ξεναγήσεις (ηλεκτρονικός ξεναγός) σε εκθέσεις, μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους. Όπως δήλωσαν πίσω από την εφεύρεσή τους υπάρχει ένα ερευνητικό έργο με την ομάδα του καθηγητή Ίων Ανδρουτσόπουλου.
"Αφού τελείωσε αυτό το πρόγραμμα και είχε παρουσιάσει κάποια αποτελέσματα, το πήραμε εμείς, το συνεχίσαμε λίγο και έχουμε βγάλει όλο αυτό το αποτέλεσμα" τόνισε ο κ. Καρακατσιώτης, ενώ ο κ. Πτερνέας επισήμανε ότι "πήραμε το πρόγραμμα που δημιουργήσαμε στο πανεπιστήμιο, το προσαρμόσαμε για τις ανάγκες του διαγωνισμού και το κάναμε πιο εμπορικό. Δηλαδή, κάναμε τη μετάβαση από την έρευνα στην επιχειρηματικότητα".
Οι Καρακατσιώτης (υποψήφιος διδάκτορας) και Πτερνέας (μεταπτυχιακός φοιτητής) συμμετείχαν με την εφαρμογή του προγράμματος "Touring Machine", το οποίο παράγει αυτόματα εξατομικευμένες ξεναγήσεις (ηλεκτρονικός ξεναγός) σε εκθέσεις, μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους. Όπως δήλωσαν πίσω από την εφεύρεσή τους υπάρχει ένα ερευνητικό έργο με την ομάδα του καθηγητή Ίων Ανδρουτσόπουλου.
"Αφού τελείωσε αυτό το πρόγραμμα και είχε παρουσιάσει κάποια αποτελέσματα, το πήραμε εμείς, το συνεχίσαμε λίγο και έχουμε βγάλει όλο αυτό το αποτέλεσμα" τόνισε ο κ. Καρακατσιώτης, ενώ ο κ. Πτερνέας επισήμανε ότι "πήραμε το πρόγραμμα που δημιουργήσαμε στο πανεπιστήμιο, το προσαρμόσαμε για τις ανάγκες του διαγωνισμού και το κάναμε πιο εμπορικό. Δηλαδή, κάναμε τη μετάβαση από την έρευνα στην επιχειρηματικότητα".