"Οι λιβυκές υπηρεσίες Πληροφοριών ανατίναξαν το αεροσκάφος. Θεωρούσαν ότι ένας από τους ηγέτες της αντιπολίτευσης, ο Μοχάμαντ αλ-Μεγκρίεφ, επέβαινε σε αυτό, αλλά αποδείχθηκε ότι δεν βρισκόταν στο αεροσκάφος", δήλωσε ο Σαλγάμ στην αραβική εφημερίδα.
Στις 19 Σεπτεμβρίου 1989, ένα DC10 της UTA που πραγματοποιούσε την πτήση Μπραζαβίλ-Παρίσι μέσω της Ν'Τζαμένα, συνετρίβη στον Νίγηρα, προκαλώντας τον θάνατο 170 επιβατών και μελών του πληρώματος, μεταξύ τους και 54 γάλλοι πολίτες.
Το 2009, γαλλικό δικαστήριο καταδίκασε ερήμην σε ισόβια κάθειρξη έξι πράκτορες των λιβυκών υπηρεσιών Πληροφοριών για την βομβιστική επίθεση, αλλά η Λιβύη δεν παραδέχθηκε ποτέ την ευθύνη της στην υπόθεση.
Η Τρίπολη αποδέχθηκε το 2004 να καταβάλει 170 εκατομμύρια δολάρια ως αποζημίωση στις οικογένειες των θυμάτων. Η Λιβύη κατέβαλε επίσης ένα χρηματικό ποσόν για τις οικογένειες των θυμάτων της επίθεσης εναντίον του αεροσκάφους της Pan Am που ανατινάχθηκε επάνω από το Λόκερμπι προκαλώντας τον θάνατο 270 ανθρώπων το 1988.
Σύμφωνα με τον Αμπντελραχμάν Σαλγάμ, "η επιχείρηση Λόκερμπι ήταν περισσότερο περιπεπλεγμένη...καθώς συζητήθηκε ο ρόλος κρατών και οργανώσεων, και οι λιβυκές υπηρεσίες δεν ήταν αναμεμειγμένες, αλλά νομίζω ότι δεν ήταν μία καθαρά λιβυκή επιχείρηση".
Τον περασμένο Φεβρουάριο, πρώην στέλεχος της παλαιστινιακής οργάνωσης του Αμπού Νιντάλ είχε δηλώσει ότι οι επιθέσεις εναντίον των αεροπλάνων της Pan Am και της UTA διαπράχθηκαν από κοινού από την παλαιστινιακή αυτή οργάνωση και τη Λιβύη και διευκρίνισε ότι τα εκρηκτικά είχαν κατασκευασθεί στον Λίβανο.
Πρώην υπουργός Εξωτερικών της Λιβύης, ο Αμπντελραχμάν Σαλγάμ αποσκίρτησε τον Μάρτιο, όταν υπηρετούσε ως εκπρόσωπος της Λιβύης στον ΟΗΕ.
18 Ιουλίου 2011
Η Λιβύη είναι υπεύθυνη για την επίθεση κατά του DC 10 UTA το 1989
Η Λιβύη ευθύνεται για την επίθεση εναντίον του αεροσκάφους της αεροπορικής εταιρείας UTA το 1989, δηλώνει ο Αμπντελραχμάν Σαλγάμ, πρώην υπουργός Εξωτερικών της λιβυκής κυβέρνησης που αυτομόλησε, σε συνέντευξή του που δημοσιεύεται στην εφημερίδα Al-Hayat.