27 Δεκεμβρίου 2011

Π. Βουλγαράκη: «Ο κόσμος έχει άλλη εντύπωση για μας»

«Και τώρα θέλω ο μπαμπάς μου να τραγουδήσει μαζί μου το τραγούδι που μου έλεγε για να κοιμηθώ όταν ήμουν μωρό…». Κάπως έτσι έκλεισε η εμφάνιση της Παυλίνας Βουλγαράκη στον Σταυρό του Νότου το βράδυ της περασμένης Τρίτης. Και φυσικά, ο πατέρας της, πρώην υπουργός κ. Γιώργος Βουλγαράκης, δεν της χάλασε χατίρι και από το πρώτο τραπέζι, όπου καθόταν, τη συνόδεψε στην a capella ερμηνεία του «Ήτανε μια φορά…».

«Έχω πολύ άγχος και ελπίζω να πάει καλά…» έλεγε και ξαναέλεγε η Παυλίνα, λίγα λεπτά πριν βρεθεί για πρώτη φορά πάνω στη σκηνή μόνη της για ένα δίωρο μουσικό πρόγραμμα. Τα 30 κομμάτια που θα ερμήνευε δεν ήταν λίγα, αλλά ούτε και εύκολα. Από Amy Winehouse μέχρι Ελευθερία Αρβανιτάκη και από Χαρούλα Αλεξίου μέχρι το γνωστό σε όλους «Je Veux» των Zaz, η Παυλίνα έδωσε τη δική της απάντηση σε όσους τη χαρακτηρίζουν ως ακόμα ένα παιδί πολιτικού που απλώς πατάει στο όνομα της οικογένειάς του.

Μιλώντας στο protothema.gr, η Παυλίνα Βουλγαράκη αναφέρεται στα όνειρά της, στο ενδεχόμενο να φύγει από την Ελλάδα, αλλά και στους γονείς της, Αικατερίνη Πελέκη και Γιώργο Βουλγαράκη, οι οποίοι το βράδυ της περασμένης Τρίτης δεν έλειπαν από το πλευρό της.

«Η διαφορά με την περσινή μου εμφάνιση στο Οξυγόνο live, είναι ότι εκεί είχα τραγουδήσει μπροστά σε φίλους και σε δικούς μου ανθρώπους, οι οποίοι θα ήταν ούτως ή άλλως επιεικείς μαζί μου. Φέτος έχω πολύ άγχος…» δηλώνει, ενώ τονίζει πως πρωταρχικό ρόλο στη ζωή της, αυτή τη στιγμή, εξακολουθεί να έχει το πτυχίο της: «Φέτος τελειώνω τις σπουδές μου στην Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Ελπίζω να πάω στο εξωτερικό και σκέφτομαι συγκεκριμένα ένα Πανεπιστήμιο μουσικών σπουδών στη Βοστόνη. Πρέπει πρώτα όμως να πάρω το πτυχίο μου. Δεν είμαι σίγουρη εάν θα ασχοληθώ με τη μουσική. Ακόμα δεν έχω εξοικειωθεί και δεν το έχω πιστέψει καν. Είμαι πολύ ανασφαλής…».

Η ανασφάλειά της αυτή, βέβαια, φαίνεται πως έπαψε να ισχύει από τη στιγμή που ο χώρος της μουσικής σκηνής κατακλύστηκε από κόσμο που ήθελε να την ακούσει. Σύμφωνα με πληροφορίες, μάλιστα, οι υπεύθυνοι του μαγαζιού έμειναν ενθουσιασμένοι και ήδη βρίσκονται σε συζητήσεις μαζί της για την επόμενη εμφάνισή της. Ο πατέρας της, Γιώργος Βουλγαράκης, δηλώνει πανευτυχής με την προσπάθεια της κόρης του, ενώ η μητέρα της δεν σταμάτησε να την χειροκροτεί. Η Αικατερίνη Πελέκη δήλωσε πως είναι ευτυχισμένη που η κόρη της κάνει πραγματικότητα το όνειρό της.


Αναμφισβήτητα, το όνομα του κ.Γιώργου Βουλγαράκη τα τελευταία χρόνια απασχόλησε ουκ ολίγες φορές την κοινή γνώμη. Το ίδιο και το όνομα της μητέρας της Παυλίνας, κυρίας Αικατερίνης Πελέκη. Η κόρη τους, όπως και τα υπόλοιπα παιδιά της οικογένειας, έζησαν από πολύ κοντά καταστάσεις που σίγουρα δεν τις ζουν σε καθημερινή βάση άλλα παιδιά.

Η ίδια, ωστόσο, δηλώνει πως είναι δυνατή, όπως ο πατέρας της... «Λόγω όλων των καταστάσεων με τον πατέρα μου και με την πολιτική, από πάρα πολύ μικρή έχω μάθει ότι ουσία έχουν άλλα πράγματα. Είμαι πολύ περήφανη που έχω ανθρώπους που τους αγαπάω και με αγαπούν. Και όπως και να έρθουν τα πράγματα, ξέρουν ότι θα με έχουν και θα τους έχω. Όταν έγινε ό,τι έγινε με τον πατέρα μου, είχαμε επηρεαστεί όλοι φοβερά. Πιο πολύ τα αδέρφια μου. Εγώ είμαι αυτή που συνήθως τους κρατάω… Αντικειμενικά, δεν είναι εύκολο να είσαι παιδί και να βλέπεις τη μαμά σου στα δικαστήρια ούτε να ακούς όλον τον κόσμο να λέει τον μπαμπά σου λαμόγιο. Εμείς μόνο ξέραμε πώς είναι η κατάσταση».

Την ώρα που εκείνη προσπαθεί να κάνει τα πρώτα της βήματα σε μουσικές σκηνές, ο πατέρας της έχει αποφασίσει να απέχει από την πολιτική σκηνή, κάτι που όπως λέει και η ίδια μάλλον το προτιμά… «Κατά βάση, είναι τι προτιμάει εκείνος και τι θέλει στη ζωή του. Η αλήθεια είναι, και δε θα χαρεί όταν το διαβάσει αυτό (!), πως από τότε που δεν ασχολείται με την πολιτική, τον βλέπω πιο ήρεμο. Γενικά, είναι πολύ δυνατός άνθρωπος. Σκέψου πως δεν τον έχω δει να λυγίζει ποτέ. Ούτε καν στις προσωπικές του στιγμές… Παρόλα αυτά, αισθανόμασταν όλοι την αγωνία και φυσικά την απογοήτευση. Γιατί είναι ένας άνθρωπος που έχει δώσει όλη του τη ζωή στην πολιτική…».

Στα 21 της χρόνια, και προσπαθώντας να σταθεί μόνη της στα πόδια της δηλώνει και αυτή επηρεασμένη από την κρίση ωστόσο δε σκέφτεται με τίποτα να φύγει από την Ελλάδα. «Φαντάζομαι τον εαυτό μου να δουλεύει στην Ελλάδα. Τη γουστάρω την Ελλάδα. Είμαι της συνήθειας, της ρουτίνας, της οικογένειας, δεν μπορώ μακριά από όλα αυτά με τίποτα. Αφού πάρω το πτυχίο μου λοιπόν, θα δω τι με τραβάει περισσότερο και βλέπουμε..»

Σε ό,τι αφορά την οικονομική κατάσταση στη χώρα μας, η ίδια τη βιώνει και μάλιστα με τις φωνές της μητέρας της.. «Η κρίση μας έχει επηρεάσει όλους. Οι συνήθειές μας έχουν αλλάξει, τα έξοδα κόβονται, οι … μαμάδες φωνάζουν!»

Το τέλος του 2011 μπορεί να την αφήνει με τις καλύτερες προοπτικές για τα περαιτέρω βήματά της στη μουσική, όμως η χρονιά που σε λίγες ημέρες φεύγει, δεν ήταν από τις καλύτερες για την Παυλίνα Βουλγαράκη.. «Είχα πολύ καλές στιγμές το ’11 όμως είχα και πολύ κακές.. Και μάλιστα πολύ ‘τσιμπημένες’. Το μόνο που θέλω είναι να φύγει το 2011 όσο πιο γρήγορα γίνεται…!»

protothema