09 Ιανουαρίου 2012

Το περιβάλλον του κ. Δήμα λέει τα Σκόπια «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»...

Σας μεταφέρω μια προσωπική μου εμπειρία σε σχέση με το περιβάλλον του κ. Δήμα τον οποίο μάλλον ορθώς κατηγορείται σαν αρχιδιαπλεκόμενο:

Λίγο μετά τις Ευρωεκλογές του 2009 βρέθηκα για επαγγελματική μου υπόθεση στις Βρυξέλλες. Μέσω κάποιου φίλου μου βρέθηκα να κάθομαι στο ίδιο τραπέζι μπυραρίας με τον κ. Τρεμόπουλο και τον Γραμματέα του κ. Δήμα (του οποίου το όνομα δεν έχει σημασία).

Εδώ να σημειώσω ότι ο φίλος μου είναι αριστερών πεποιθήσεων και γνωστός του κ. Τρεμόπουλου. Ο Γραμματέας του κ.Δήμα προφανώς θεωρώντας με και μένα "Τρεμόπουλο" μου λέει κάποια στιγμή:

"Εγώ τα Σκόπια τα λέω πάντα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"...

Οπότε του άρχισα ένα ξεχεστήρι του στυλ "σε πληρώνουμε για να μας ντροπιάζεις", που πιστεύω ότι θα το θυμάται για όλη του τη ζωή...

Αυτά τα λίγα όσον αφορά το περιβάλλον του κ. Δήμα το οποίο φαντάζομαι έχει επιλεγεί για να τον εκφράζει...

Φιλικά
Τ.Κ.