19 Ιανουαρίου 2012

Ο πιτσιρίκος είναι τελικά η πουτάνα!! Έκανε το κουνέλι και ανακάλεσε όσα είπε για την Ψωλή του Βουκεφάλα :)

Με τελευταία του ανάρτηση ο Πέτρος Τατσόπουλος αναφέρει πως βάζει την τελευταία πινελιά στη θλιβερή ιστορία με την ΠΑΣΟΚική λουλού (που δεν έχει το θάρρος να παραδεχθεί ότι είναι κατά βάθος ΠΑΣΟΚος) τον θλιβερό Πιτσιρίκο:

"Δεν διεκδικώ δάφνες μάντη Κάλχα αλλά, όπως ακριβώς προέβλεψα στην τελευταία μου ανάρτηση, ο σιχαμερός αρουραίος, έτσι και στριμωχτεί, θα αρνηθεί ότι αναφερόταν σ' εμένα.

Στη σελίδα του αναγνωρίζει εμμέσως πως δεν αναφερόταν σ' εμένα για το χρηματισμό, αφού... δεν με γνωρίζει καν.

Προφανώς οι σπαραδικές αναφορές του στο όνομά μου σε παλαιότερες αναρτήσεις του εννοούσαν έναν άλλο Τατσόπουλο, εξωγήινο, από τον Άλφα του Κενταύρου. Το δέχομαι.

Δέχομαι επίσης καλόπιστα ότι κάποτε με γνώριζε -την πολύ παλιά εποχή, πριν από μερικούς μήνες δηλαδή- και κατόπιν με ξέχασε.

Μου αρκεί που, έστω και με αυτό το γελοίο τρόπο, τινάζει τη λάσπη πάνω από το όνομά μου [δυστυχώς η θρασυδειλία δεν θεραπεύεται από τη μια μέρα στην άλλη].

Εγώ ξεμπέρδεψα μαζί του. Απομένει φυσικά να μας αποκαλύψει ποιούς εννοούσε ότι χρηματίζονται. Έως ότου το κάνει -και κάτι μου λέει, το βρήκατε, πως δεν θα το κάνει ποτέ- θα παραμένει ένα βρωμερό τρωκτικό που συκοφαντεί ανερυθρίαστα και αδίστακτα όποτε ξεμένει από επιχειρήματα".

Διαβάστε εδώ τι έγραψε ο πιτσιρίκος και τι απάντησε χθες η Ψωλή του Βουκεφάλα