17 Φεβρουαρίου 2012

Προσλάβετε γερμανό επίτροπο για τα μουσεία της χώρας

[Και εντάξει οι γνωστοί ηλίθιοι θα πούνε "ναι μας έφτιαξε τα ναυπηγεία και τα υποβρύχια για να μας φτιάξει και τα Μουσεία" για να σπρώξουν τις ευθύνες του Άκη που τα άρπαξε αλλού ή και εγώ θα μπορούσα να πω "τι σκατ@ διαπλοκή είχες ρε δημοσιογράφε με τον διευθυντή των Ναυπηγείων και έκανες και παρέα και συζητάγατε άσχετα θέματα"... η ουσία όμως είναι άλλη και όλοι βαθειά μέσα μας το παραδεχόμαστε: Δεν εκτιμάμε τίποτα απ' όσα βρήκαμε από τους προγόνους μας! Τόσο απλό και όλα τα άλλα είναι παπαριές...]

Γ. Δημητρομανωλάκης
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Διαβάζοντας την απίστευτη ιστορία του μουσείου της Ολυμπίας , το γεγονός δηλαδή ότι είχε μόνο έναν φύλακα , θυμήθηκα έναν υπέροχο άνθρωπο. Πρόκειται για έναν Γερμανό ο οποίος έως πριν λίγα χρόνια ήταν διευθύνων σύμβουλος μιας μεγάλης πολυεθνικής στην Ελλάδα (ναυπηγεία Σκαραμαγκά).

Έμεινε στην Αθήνα για περίπου 3 χρόνια όσο δηλαδή μένουν στην Ελλάδα τα στελέχη παρόμοιου βεληνεκούς. Πριν προσληφθεί στην μητρική εταιρία ThyssenKroup (μητρική των Ναυπηγείων) ήταν μεγαλοσυνδικαλιστης του IG Metal.

Ο άνθρωπος αυτός λοιπόν ήταν λάτρης της αρχαίας Ελλάδος. Θυμάμαι μια φορά με ρώτησε : «πόσες φορές έχει πάει στην Ακρόπολη;» «Δεν θυμάμαι 2-3» του απάντησα αν και στην πραγματικότητα ήταν μόλις 2 . «Ξέρεις πόσες φορές έχω πάει εγώ ; 17 . Πες μου υπάρχει έλληνας που να έχει πάει 17 φορές στην Ακρόπολη. Υπάρχει έλληνας που να πηγαίνει Σαββατοκύριακο να δει το μουσείο της αρχαίας Ολυμπίας; Tο ξέρεις ότι έχω κάνει τον γύρο των Κυκλάδων (κάθε ημέρα και σε άλλο νησί) πάνω από 5 φορές» συνέχιζε να με βομβαρδίζει . Όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς έμεινα εμβρόντητος. Ο γερμανός αυτός ο οποίος ήξερε ότι θα μείνει στην Ελλάδα για 2-3 χρόνια τον ελεύθερο του χρόνο πήγαινε στην Ακρόπολη, στα μουσεία όλης της χώρας για να θαυμάσει . Να θαυμάσει την αρχαία ιστορία της πατρίδας μας.

Τώρα θυμήθηκα που μου είχε πει; «Εσείς οι έλληνες δεν προσέχετε τα μουσεία σας. Είναι αφύλακτα , οι περιβάλλοντες χώροι είναι βρώμικοι. Κρίμα» έλεγε θλιμμένος. Και πράγματι είχε δίκιο. Είχε απόλυτο δίκιο.

Εγώ λοιπόν έχω να κάνω μια πρόταση . Να ορίσουμε επίτροπο αυτόν τον Γερμανό για τα μουσεία όλης της χώρας. Γιατί είναι σίγουρο ότι δεν θα βρούμε έλληνα που να πονάει τόσο πολύ την ιστορία της αρχαίας Ελλάδος. Δυστυχώς.