17 Ιουλίου 2012

Στη φυλακή για δωροδοκία στενός συγγενής του υπηρεσιακού πρωθυπουργού Π. Πικραμμένου!

Στις φυλακές οδηγήθηκε, αμέσως μετά την απολογία του ενώπιον της 24ης τακτικής ανακρίτριας, ο εφοριακός που κατηγορείται ότι απαίτησε από ιδιοκτήτη ναυλομεσιτικής εταιρείας 10.000 ευρώ για να «κλείσει» υπόθεση πώλησης σκάφους αναψυχής μέρος της αξίας του οποίου είχε αποκρυβεί.


Σύμφωνα μάλιστα με έγκυρες πληροφορίες του directnews.gr, ο 47χρονος που μέχρι τον Ιανουάριο του 2011 υπηρετούσε στο ΣΔΟΕ και στη συνέχεια μετατέθηκε ως ελεγκτής στη ΔΟΥ Ηλιούπολης, διατηρεί στενή συγγενική σχέση με τον υπηρεσιακό πρωθυπουργό και πρόεδρο του ΣτΕ, Παναγιώτη Πικραμμένο.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο στις 3 Ιουλίου ο εφοριακός προσήλθε στα γραφεία της εταιρείας και τελικά παρέλαβε από τη μητέρα του ιδιοκτήτη 5.000 ευρώ, τα οποία όμως είχαν προσημειωθεί από άνδρες του Τμήματος Προστασίας Περιουσιακών Δικαιωμάτων της Ασφάλειας Αττικής.

Στην προσπάθειά του μάλιστα να αποφύγει τη σύλληψη κινήθηκε με το αυτοκίνητό του εναντίον των αστυνομικών, ενώ κατά τη διάρκεια της καταδίωξης πέταξε από το παράθυρο το φάκελο με το χρηματικό ποσό.

Τελικά οι αστυνομικοί κατάφεραν να τον ακινητοποιήσουν και να του περάσουν χειροπέδες, ενώ σε έρευνα που ακολούθησε στο αυτοκίνητό του και στο σπίτι του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 12 βιβλιάρια τραπεζικών καταθέσεων.

Οι κατηγορίες που αντιμετωπίζει είναι εκβίαση σε βαθμό κακουργήματος, παθητική δωροδοκία, απόπειρα επικίνδυνης σωματικής βλάβης, αντίσταση κατά της Αρχής και παράβαση καθήκοντος.

Υποστηρίζει ότι του… την “έστησαν”


Στην απολογία του στον ανακριτή, ο 47χρονος εφοριακός, όπως αναφέρει το «Έθνος», αρνήθηκε τις κατηγορίες και ισχυρίστηκε ότι είναι θύμα σκευωρίας προκειμένου ο καταγγέλλων να τύχει εφαρμογής των ευεργετικών διατάξεων του νόμου για φορολογική ασυλία.

Συγκεκριμένα, παρουσία και του δικηγόρου του, είπε τα εξής:

«Πράγματι 3 Ιουλίου περί ώρα 15.30 πήγα… και πάρκαρα έξω από την επιχείρηση. Με υποδέχθηκε η κ. Τ, μου πρότεινε να μου φτιάξει καφέ και γενικώς είχε ύφος πολύ φιλικό, περισσότερο από αυτό που θα ανέμενε ένας ελεγκτής της ΔΟΥ, όπως εγώ, που συναντούσε.

Της είπα ότι δεν θέλω καφέ και πιάσαμε για λίγο την κουβέντα σχετικά με τους ελέγχους και της είπα ότι κάνω τη δουλειά μου. Κατάλαβα ότι ήταν μάλλον παραπονούμενη…

Μου παρέδωσε έναν κλειστό φάκελο, λέγοντάς μου εδώ είναι η αλληλογραφία της παραγγελίας του πλοίου, τη χαιρέτησα λέγοντάς της ότι θα επικοινωνήσει η υπηρεσία μας μαζί της και αποχώρησα έχοντας τον φάκελο αυτόν, κλειστό, στα χέρια μου.

Μπήκα στο αυτοκίνητό μου, έβαλα μπρος και εκείνη την ώρα αντιλαμβάνομαι ότι κάποιος με πολιτικά ρούχα μού ανοίγει βιαίως την πόρτα του οδηγού. Πατάω γκάζι ενστικτωδώς και είδα τον άνθρωπο αυτόν να τρέχει προς την πλευρά μου και να με κυνηγά.

Θεώρησα ότι μου επιτέθηκε κάποιος κακοποιός… Υποψιαζόμενος ότι ”κάτι τρέχει” ανοίγω με το ένα χέρι τον φάκελο και βλέπω ότι έχει χρήματα. Ενστικτωδώς πετώ τον φάκελο από το παράθυρο…».

Directnews.gr