Την ώρα που ο Σκοτεινός Ιππότης ετοιμάζεται
για την επιστροφή του στις κινηματογραφικές αίθουσες, μια ομάδα
φοιτητών φρόντισε να του επισημάνει ότι, σύμφωνα με απολύτως σοβαρούς
και έγκυρους επιστημονικούς υπολογισμούς, θα πρέπει να εφοδιαστεί με μια
καινούρια, καλύτερη κάπα, αν δεν θέλει να... τσακιστεί σε κάποιο
πεζοδρόμιο της Γκόθαμ Σίτι.
Μιμούμενος τις νυχτερίδες, από τις οποίες έχει πάρει το προσωνύμιό του, ο Μπάτμαν έχει την παράτολμη συνήθεια να πηδάει μέσα στη νύχτα από τους ουρανοξύστες της πόλης, ανεμίζοντας την κάπα του καθώς εφορμά στους κακούς.
Σύμφωνα όμως με τη μελέτη που πραγματοποίησαν τέσσερις φοιτητές του Φυσικού στο βρετανικό Πανεπιστήμιο του Λέστερ, με την κάπα που φορούσε ο Μπάτμαν στην ταινία Batman Begins του 2005, τα άλματά του από τα ψηλά κτίρια της Γκόθαμ Σίτι θα ήταν θανάσιμα.
Λόγω της ταχύτητας που αναπτύσσει κατά την πτώση του ο μασκοφόρος ήρωας, η σύγκρουσή του με το έδαφος ισοδυναμεί με την πρόσκρουση σε τοίχο ενός αυτοκινήτου που κινείται με ταχύτητα 80 χιλιομέτρων την ώρα.
Οι σινεφίλ φοιτητές υπολόγισαν ότι το πλάτος της κάπας -περίπου 4,7 μέτρα- δεν αρκεί για να συγκρατήσει το βάρος του Μπάτμαν.
Πηδώντας από ένα κτίριο ύψους 150 μέτρων, θα μπορούσε να μετακινηθεί για περίπου 350 μέτρα, αλλά η ταχύτητά του θα ήταν πολύ υψηλή για να προσγειωθεί με ασφάλεια στο έδαφος.
Ο μοναδικός τρόπος για να διατηρήσει τη σωματική του ακεραιότητα ο Μπάτμαν είναι να χρησιμοποιήσει μια πολύ μεγαλύτερη κάπα ή να εφοδιαστεί με κάποιο προωθητικό σύστημα, συμπεραίνουν οι συγγραφείς της μελέτης «Η Τροχιά του Μπάτμαν σε Ελεύθερη Πτώση», που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση της σχολής τους.
Μιμούμενος τις νυχτερίδες, από τις οποίες έχει πάρει το προσωνύμιό του, ο Μπάτμαν έχει την παράτολμη συνήθεια να πηδάει μέσα στη νύχτα από τους ουρανοξύστες της πόλης, ανεμίζοντας την κάπα του καθώς εφορμά στους κακούς.
Σύμφωνα όμως με τη μελέτη που πραγματοποίησαν τέσσερις φοιτητές του Φυσικού στο βρετανικό Πανεπιστήμιο του Λέστερ, με την κάπα που φορούσε ο Μπάτμαν στην ταινία Batman Begins του 2005, τα άλματά του από τα ψηλά κτίρια της Γκόθαμ Σίτι θα ήταν θανάσιμα.
Λόγω της ταχύτητας που αναπτύσσει κατά την πτώση του ο μασκοφόρος ήρωας, η σύγκρουσή του με το έδαφος ισοδυναμεί με την πρόσκρουση σε τοίχο ενός αυτοκινήτου που κινείται με ταχύτητα 80 χιλιομέτρων την ώρα.
Οι σινεφίλ φοιτητές υπολόγισαν ότι το πλάτος της κάπας -περίπου 4,7 μέτρα- δεν αρκεί για να συγκρατήσει το βάρος του Μπάτμαν.
Πηδώντας από ένα κτίριο ύψους 150 μέτρων, θα μπορούσε να μετακινηθεί για περίπου 350 μέτρα, αλλά η ταχύτητά του θα ήταν πολύ υψηλή για να προσγειωθεί με ασφάλεια στο έδαφος.
Ο μοναδικός τρόπος για να διατηρήσει τη σωματική του ακεραιότητα ο Μπάτμαν είναι να χρησιμοποιήσει μια πολύ μεγαλύτερη κάπα ή να εφοδιαστεί με κάποιο προωθητικό σύστημα, συμπεραίνουν οι συγγραφείς της μελέτης «Η Τροχιά του Μπάτμαν σε Ελεύθερη Πτώση», που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση της σχολής τους.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ/Γαλλικό