01 Ιουλίου 2012

Τοπίο από Mad Max θυμίζει η Ιπποκράτους

«Η Ιπποκράτους μοιάζει με ταινία καταστροφής όπως το "Μαντ Μαξ"» μου λέει αναιδής πρώην σύμβουλος ενός εκ των πεσόντων «κορυφαίων» του ΠαΣοΚ. Οι υπάλληλοι του κόμματος μειώθηκαν αντίστοιχα με τη μείωση του ποσοστού του από το 2009 (δηλαδή, κατά τα 2/3), με αποτέλεσμα να επιστρέφουν ομαδικά στις υπηρεσίες τους. Ακόμη και ο Γραμματέας του κόμματος, ο κ. Μιχ. Καρχιμάκης...
δεν εξελέγη βουλευτής και τώρα μου λένε ότι επιστρέφει στην οργανική του θέση στο υπουργείο Μεταφορών - και φυσικά δεν προβλέπεται ευμενής απόσπαση στο βενιζελικό ΠαΣοΚ... «Πάντως όποιος μπαίνει στην Ιπποκράτους παθαίνει σοκ γιατί μιλάμε για ένα άδειο κτίριο» επιμένει η πηγή μου. Λάθος. Το «πολιτικό εγώ» του κ. Ευ. Βενιζέλου είναι αρκετό για να γεμίσει όλα τα κτίρια από την Ιπποκράτους ως το Φάληρο.

****

Μου λένε ότι η κυρία Φώφη Γεννηματά επιστρέφει στην Εθνική Τράπεζα όπου ανήκει οργανικά. Θα είναι απλή υπάλληλος; Ουδείς το πιστεύει. Μάλλον θα ασχοληθεί με το θέμα της τοποθετήσεως ο επερχόμενος πρόεδρος της τραπέζης κ. Γ. Ζανιάς. Κάποιοι, τέλος, ισχυρίζονται ότι ο κ. Ευ. Βενιζέλος ταλαντεύτηκε για το αν θα τοποθετούσε τους «κορυφαίους» (του γλυκού νερού...) στην κυβέρνηση μόνο και μόνο γιατί σε αυτή την περίπτωση θα γινόταν υπουργός και η Φώφη - αλλά τελικά συγκρατήθηκε. 

ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣ