19 Αυγούστου 2012

ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑ "ΧΘΕΣ

    Αν ήμουνα κυβέρνηση , θα είχα στείλει από ΧΘΕΣ μια διμοιρία από υπαλλήλους του ΣΔΟΕ στην Ύδρα.
    Η εντολή που θα είχαν θα ήταν να ξεσκονίσουν τα πάντα.Όταν λέμε τα πάντα το ΕΝΝΟΟΥΜΕ.
    Έτσι θα έδινες την εντύπωση ότι ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ και ότι  τα  ΛΑΜΟΓΙΑ επιτέλους θα βρουν το μάστορα τους.
    Μην αρχίσουν να μου γράφουν από κάτω για"διεφθαρμένους πολιτικούς","καλά κάνουν και φοροδιαφεύγουν", "εσάς τι σας νοιάζει που φοροδιαφεύγουν"κ.λ.π ΠΑΠΑΡΙΕΣ.
    Γάμω το κέρατο μου ,έχω βαρεθεί να βάζω την πανάκριβη βενζίνη και να με ρωτάει ο βενζινάς,"θέλετε απόδειξη?
    Έχω βαρεθεί να φωνάζω τον υδραυλικό να μου αλλάξει την βρύση και να μου λέει ότι κοστίζει 50 ευρώ,όταν δε του ζητάω απόδειξη να μου λέει ότι θα κοστίσει κάτι παραπάνω.
     Έχω σιχαθεί να πηγαίνω στον ιατρό και να μου λέει ότι του τελείωσαν  οι αποδείξεις.
    Άν εσάς δεν σας ΑΗΔΙΑΖΟΥΝ αυτά τα συμβάντα τότε είσαστε μέρος του προβλήματος και δυστυχώς δεν υπάρχει σωτηρία.
  ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ