24 Αυγούστου 2012

Ποια είναι η πιο οικονομική γραμμή εξυπηρέτησης για τηλεφωνικά ραντεβού του ΕΟΠΥΥ

H Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο πλαίσιο της ενημέρωσης και της προστασίας των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών συγκέντρωσε τα στοιχεία που αφορούν τις νέες τηλεφωνικές γραμμές για ραντεβού και πληροφορίες των ασφαλισμένων-καταναλωτών του ΕΟΠΥΥ. Τα σχετικά στοιχεία καταγράφονται ως εξής:



Οι χρεώσεις συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ. Tα στοιχεία χρεώσεων προέρχονται από την επίσημη επικοινωνία των εταιρειών Πέμπτη 23/8/2012.

Επισημαίνεται ότι από σταθερό τηλέφωνο η χρέωση είναι ανά κλήση, ενώ από κινητό τηλέφωνο η χρέωση είναι ανά λεπτό. Εξαιρείται η εταιρεία BPO HELLAS-VODAFONE όπου η χρέωση είναι ανά κλήση σε όλες τις περιπτώσεις.

Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για το θέμα αυτό και από την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή www.efpolis.gr.