20 Νοεμβρίου 2012

Χαμός στο Twitter με την Ελληνίδα μάνα!

Εκατοντάδες Έλληνες twitterάδες σχολιάζουν στο Twitter το θέμα ''φράσεις της μάνας''.
Χαμός στο Twitter: Φράσεις της Ελληνίδας μάνας!

Το hashatg #fraseis_ths_manas σαρώνει τις τελευταίες ώρες, με ξεκαρδιστικές, υπερβολικές μερικές φορές αλλά και πολλές αληθινές ατάκες, που όλοι λίγο-πολύ έχουμε ακούσει κάποια στιγμή.

Το Newsbomb.gr σας μεταφέρει μερικές από αυτές:

- Η μάνα στον πατέρα ενω εισαι παρών«πεs του γιου σου αν ξενυχτησει μην τολμησει να γυρισει».

-Αν δε μαζέψεις το δωμάτιό σου, ξέχνα τη βόλτα με τους φίλους!

-Θα με θυμάσαι καμιά φορά άμα πεθάνω και θα λες "μου τα λεγε η μάνα μου, αλλά εγώ"

-Φάε κ τη τελευταία μπουκιά...ειναι η δύναμη σου.....!!

-Αν δε βάλεις χοντρό μπουφάν από δω μέσα δε βγαίνεις.

-Να σου κάνω κάτι να φάς; -Όχι Να σου κάνω κάτι να φάς; -Όχι Να σου κάνω κάτι να φάς; -Όχι Καλά εγώ θα σου κάνω και μη φάς

-Μπά..βρηκες το δρόμο να γυρίσεις;

-...θα με πεθάνεις!!!!

-Και μην ΤΡΩΣ τα νυχια σου!!

-Εσένα σε εμπιστεύομαι...τους άλλους δεν εμπιστεύομαι..

-αλλα βεβαια αυτο ειναι το ευχαριστω

-κάτσε εσύ παιδάκι μου δε θα σ ενοχλήσω .! (μετα απο 2 λεπτά ηλεκτρική σκούπα.)

-Που πας έτσι έξω παιδι μου θα πλευριτωσεις...και μετά που θα σε τρέχω;έχω κ την μέση μ! Δν με λυπασαι καθόλου;

newsbomb.gr