04 Φεβρουαρίου 2013

"Αιχμάλωτος πολέμου" δηλώνει ο φίλος του Γρηγορόπουλου! Ποιου πολέμου ρε φλώρε που μόλις είδες στολή έκατσες στα τέσσερα;

Δήλωση με την οποία αναλαμβάνει την ευθύνη μόνο για την υπόθεση της ληστείας στην Κοζάνη, διένειμε εκ μέρους του Νίκου Ρωμανού στον Τύπο ο δικηγόρος του Φραγκίσκος Ραγκούσης.

Ο νεαρός ο οποίος δηλώνει «αιχμάλωτος πολέμου» ξεκαθαρίζει πως δεν θα υποβάλλει μήνυση για ξυλοδαρμό στους αστυνομικούς :
«Τα κίνητρά μου ήταν πολιτικά. Θεωρώ τον εαυτό μου αιχμάλωτο πολέμου. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου θύμα. Δεν θα υποβάλλω μήνυση στους αστυνομικούς που με χτύπησαν. Επιθυμώ η κακοποίησή μου να ευαισθητοποιήσει τις συνειδήσεις των πολιτών. Αποδέχομαι την ληστεία και τίποτε άλλο. Θα ακολουθήσει πολιτική μου δήλωση, γιατί μόνο εγώ εκφράζω τον εαυτό μου και κανένας άλλος».