17 Φεβρουαρίου 2013

Μίκα: Στήριξη μιας τροπολογίας δεν σημαίνει και αποχώρηση από τους ΑΝ.ΕΛ.... αλλά εντάξει μ' αρέσει και η ΝΔ!

Άρθρο της Μίκας Ιατρίδη,
Βουλευτού των «Ανεξαρτήτων Ελλήνων» στα Δωδεκάνησα

Στη μέχρι τώρα πολιτική μου πορεία, οι θέσεις και οι επιλογές μου είναι ξεκάθαρες και παραμένουν σταθερές.

Από την αρχή έχω επισημάνει ότι η μια και ενιαία πολιτική που εφαρμόζεται, από το 2010 έως σήμερα, από τις τρεις μνημονιακές κυβερνήσεις οδηγεί σε αδιέξοδο. Ένα αδιέξοδο που είναι, πλέον, οδυνηρά ορατό στην καθημερινότητα των Ελλήνων πολιτών.

Ως βουλευτής Δωδεκανήσου, έχω επανειλημμένα επισημάνει ότι χρειάζονται πολιτικές που θα οδηγήσουν στην ουσιαστική ανάπτυξη του τόπου μας. Η τροπολογία που ψηφίστηκε, ύστερα και από πίεση του κινήματος μας, των "Ανεξαρτήτων Ελλήνων" για την απαραίτητη έγκριση του Υπουργείου Άμυνας, προκειμένου να μισθωθούν δημόσιες και ιδιωτικές νησίδες, ανταποκρίνεται σε αυτά που πιστεύω, ειδικά σε έναν ευαίσθητο εθνικά χώρο όπως τα Δωδεκάνησα.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα, να στηρίξω και να ψηφίσω κάτι με το οποίο συμφωνώ. Όμως, η ψήφιση μιας συγκεκριμένης τροπολογίας δεν σημαίνει με κανέναν τρόπο ότι αποχωρώ από τους "Ανεξάρτητους Έλληνες", όπως πολλοί έσπευσαν να συμπεράνουν.

Τιμώ και σέβομαι τις κοινωνικές και φιλικές μου σχέσεις, αλλά είναι αδύνατον να ακολουθήσω μια πολιτική που καθημερινά αποδεικνύεται ότι δεν λειτουργεί προς όφελος των Ελλήνων πολιτών, αντίθετα, δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα οικονομικής εξαθλίωσης και κοινωνικής απόγνωσης.

newsbomb.gr