05 Μαρτίου 2013

-«Ο Αγάθωνας είναι μαϊμού με μουστάκι» -«Ποιος το πε; Αυτό το βρωμόσκυλο; (βίντεο)»

Ο Αγάθωνας (μιλάμε για μεγάλο τσίρκο...) όλο αυτόν τον καιρό ήταν μια ωρολογιακή βόμβα έτοιμη να σκάσει και τελικά έσκασε!!!!!

Άνοιξε το στοματάκι του ο ρεμπέτης, ο μάγκας, σεφταλής και άντε να τον μαζέψεις.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο Ζαφείρης μελάς σε συνέντευξή του σε site δήλωσε για τον Αγάθωνα:


«Εδώ ο κόσμος πεινάει και εμείς πάμε στη Eurovision ; Πετάμε άσκοπα λεφτά και ο κόσμος ψάχνει στα σκουπίδια για φαγητό. Είμαστε σοβαροί; Ποιόν να δούμε τον Αγάθωνα ; Τι είναι αυτός ; να ακούσουμε μια μαϊμού με μουστάκια να τραγουδάει; Ποιό είναι το όφελος και τι θα κερδίσουμε;»

Ο Γιώργος Λιάγκας λοιπόν σήμερα, που είναι μεγάλη μουσίτσα, τηλεφώνησε την ώρα της εκπομπής στον ρεμπέτη για να τον ενημερώσει για τα καθέκαστα και να ακούσει και την απάντησή του. Κι εκεί ήταν που ακούστηκε το μεγάλο ΜΠΑΜ!!!!!

«Έτσι είπε ο Ζαφείρης ο Μελάς, αυτός ο πανέμορφος άνδρας, που είναι σαν μπουλτνόγκ μαύρο;», είπε ο Αγάθωνας και πήρε φόρα χωρίς να πατάει φρένο.

«Βρωμόσκυλα είναι όλοι τους. Δεν έχουμε καμία κόντρα, αλλά είναι ένας βρωμόσκυλος και μισός. Βλέπω κάτι σκυλιά εδώ στην πλατεία Αριστοτέλους και είναι πιο όμορφα από αυτόν», συνέχισε έξαλλος με τον Γιώργο Λιάγκα να τον φουντώνει όλο και περισσότερο.

«Δεν του έχω κάνει τίποτα απολύτως του βρωμόσκυλου! Έχω πάθει την πλάκα μου με κάτι τέτοιους. Τον προκαλώ να πάμε κάπου οι δυο μας, να περπατήσουμε μ’ αυτό το βρωμόσκυλο και να δούμε τι θα πει ο κόσμος. Να μιλήσουμε όμως κιόλας έτσι; Όλα αυτά με εξοργίζουν. Εγώ δεν έχω πει τίποτα γι’ αυτό το βρωμόσκυλο. Ξέρετε για ποιους έχω πει και είχα λόγους», είπε ο Αγάθωνας και έκλεισε το τηλέφωνο για να πάει να ενημερωθεί από το… internet.

Πηγή: Πρωινό Mou