12 Μαρτίου 2013

Παράσημο για τους έλληνες δασκάλους-καθηγητές: Πάτος στην απόδοση οι Έλληνες μαθητές

[Τα ωραία του ελληνικού δημοσίου ακολουθεί και η Παιδεία: άπειρες ώρες στα γραφεία και τις αίθουσες και μηδέν απόδοση. Βέβαια γι' αυτό οι τελευταίοι που φταίνε είναι ο μαθητές, αφού καθηγητές και γονείς έχουν φροντίσει να τους καταστρέψουν...]

Στις τελευταίες θέσεις ερευνών για τη μέτρηση μαθητικής απόδοσης κατατάσσονται οι Έλληνες μαθητές παρά το γεγονός ότι θεωρούνται από τους πιο σκληρά εργαζόμενους καθώς εκτός από το επτάωρο στο σχολείο, το απόγευμα είτε πηγαίνουν στο φροντιστήριο είτε κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα.

Ενδεικτικά είναι τα αποτελέσματα της έρευνας «The Learning Curve» που δημοσιεύθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο χρησιμοποιώντας αποτελέσματα τριών ερευνών (PISA, Times, Pirls) και αφορούσε τις γνωστικές δεξιότητες και το μορφωτικό επίπεδο των μαθητών σε 40 χώρες. Πρώτη στη λίστα ήταν η Φινλανδία και ακολουθούσε η Νότια Κορέα. Από την άλλη, η χώρα μας βρέθηκε στην τελευταία δεκάδα (31η).

Παράλληλα, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία του Διεθνούς Προγράμματος για την Αξιολόγηση των Μαθητών PISA του ΟΟΣΑ για το 2009, έδειξαν ότι οι 15χρονοι στην Ελλάδα στα Μαθηματικά συγκέντρωσαν βαθμολογία μόλις 466, ενώ οι συνομήλικοί τους στη Νότια Κορέα συγκέντρωναν βαθμολογία 546.