02 Απριλίου 2013

Ο ΣΥΡΙΖΑ ζητάει ιντερνετικό αγγελιόσημο

Χωρίς να υπολογίζει τις συνέπειες στη διαφήμιση στο internet ο ΣΥΡΙΖΑ επιμένει με επιπολαιότητα να ζητεί να επιβληθεί αγγελιόσημο και στις διαδυκτιακές διαφημίσεις. Τη συζήτηση άνοιξε ξανά η βουλευτής Νάντια Βαλαβάνη (ΣΥΡΙΖΑ) ζητώντας από τον υπουργό Εργασίας Γ.Βρούτση να διευκρινίσει τι πρόκειται να πράξει για τις διαδικτυακές εφημερίδες που δεν καταβάλουν αγγελιόσημο για τις διαφημίσεις τους, την ώρα που οι δημοσιογράφοι τους...
αμείβονται με πενιχρούς μισθούς ή με δελτίο παροχής υπηρεσιών, υποχρεούμενοι να πληρώνουν ετήσια εισφορά στο ΤΕΒΕ, ως αυταπασχολούμενοι και να πληρώνουν τις ασφαλιστικές εισφορές από τον μισθό τους, χωρίς, όμως, να λάβει απάντηση.

Το θέμα του αγγελιοσήμου ήρθε στην επιφάνεια στην Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής, με αφορμή την τοποθέτηση της Γιώτας Αντωνοπούλου (πρώην διευθύντρια της «Απογευματινής» στη θέση του προέδρου του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ. Στο πλαίσιο της συζήτησης των στόχων της νέας προέδρου ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Απόστολος Κακλαμάνης ανέφερε ότι η κατάργηση του αγγελιοσήμου «είναι βόμβα που είναι απασφαλισμένη» και πως «σύντομα πρόκειται να τεθεί ζήτημα αγγελιοσήμου», ως αποτέλεσμα μιας χρόνιας προσπάθειας του επιχειρηματικού κόσμου να μειώσει το διαφημιστικό κόστος (σ.σ. το αγγελιόσημο αποτελεί ποσοστό επί της δαπάνης ιδιωτικών καταχωρήσεων και διαφημίσεων, που καταβάλλεται από τους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ στα ασφαλιστικά ταμεία των δημοσιογράφων και του προσωπικού). Πάντως ο ίδιος ο υπουργός Εργασίας Γιάννης Βρούτσης ανέφερε ότι η λέξη «αγγελιόσημο» δεν έχει μπει στο τραπέζι με την τρόικα.

Ο Βασίλης Οικονόμου (ΔΗΜΑΡ) ζήτησε να απαλλαγούν της καταβολής αγγελιοσήμου οι εκδότες του περιφερειακού Τύπου, καθώς όπως σχολίασε «δεν είναι δικαιούχοι του Ταμείου».

http://www.antinews.gr/2013/04/01/210569/