Ένα τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ για το μοντέλο της ix35 έσπευσε να αποσύρει η εταιρεία Hyundai, με αφορμή τα μαζικά αρνητικά σχόλια του καταναλωτικού κοινού, παρά το... θετικό μήνυμα της διαφήμισης.
Το σποτ δείχνει την αποτυχημένη απόπειρα αυτοκτονίας ενός ενήλικα άντρα, ο οποίος προσπαθεί να προκαλέσει ασφυξία στον εαυτό του μέσα στο γκαράζ του σπιτιού του με τα καυσαέρια του οχήματός του.
Αυτό που δεν υπολόγισε όμως ήταν η καινοτόμος τεχνολογία του οχήματος μάρκας Huyndai, το οποίο δεν εκπέμπει ρύπους (μονοξείδιο του άνθρακα), αλλά 100% νερό!
Το αστειολόγημα στο εν λόγω σποτ συνίσταται προφανώς στο γεγονός ότι το όχημα της Huyndai είναι τόσο «καθαρό» και υπέρ της ζωής που είναι αδύνατον ακόμη και να αυτοκτονήσεις μέσα σε αυτό.
iefimerida.gr