25 Απριλίου 2013

Raynair: "Υπόσχεται να φέρει δέκα εκατ. τουρίστες αν μειωθουν τα τελη"... Απορριπτει την προταση το Ελ. Βενιζελος

Την υπόσχεση ότι θα φέρει 10 εκατ. επιβάτες στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια υπό την προϋπόθεση ότι θα μηδενιστούν οι χρεώσεις των επιβατών για τα νέα δρομολόγια και θα μειωθούν τα τέλη του «Ελ.Βενιζέλος» κατά 5 ευρώ, έδωσε την Πέμπτη ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Raynair, Μάικλ Κόουλι.


Ο κ. Κόουλι, παρουσιάζοντας το «Σχέδιο Διάσωσης του Ελληνικού Τουρισμού», άσκησε εντονότατη κριτική στο Διεθνη Αερολιμένα Αθηνών, συνέκρινε τις επιδόσεις της Ryanair με την Aegean Airlines με διόλου διπλωματικό ύφος (μπα; σας εθιξε τον Βασιλακη;) και σημείωσε ότι εάν οι θέσεις της εταιρίας γίνουν αποδεκτές, τότε θα φέρει 4 εκατ. νέους επιβάτες στην Αθήνα, δύο στη Θεσσαλονίκη και άλλα δύο στην περιφέρεια.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των αερογραμμών, κάθε ταξιδιώτης θα ξοδεύει 1.000 ευρώ στη χώρα μας.

Η διοίκηση της εταιρίας συναντάται την Πέμπτη με τον υπουργό Υποδομών και Ανάπτυξης, Κωστή Χατζηδάκη.

ΤΟ ΒΗΜΑ

«Οχι» του Ελευθέριος Βενιζέλος στη Ryanair: Η πρακτική σας οδηγεί σε κανιβαλισμό της κίνησης

Αρνητική ήταν η απάντηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» στην πρόταση της Ryanair για περιορισμό των φόρων στο αεροδρόμιο. Στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε, μάλιστα, τονίζει ότι η πρακτική που ακολουθεί η βρετανική εταιρεία οδηγεί σε «κανιβαλισμό» της υπάρχουσας κίνησης και δεν συνάδει με την πολιτική που ακολουθεί το «Ελευθέριος Βενιζέλος».

«Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών έχει επιλέξει να στηρίζει έμπρακτα τις αεροπορικές εταιρείες που επενδύουν σε διαρκή, μακροχρόνια παρουσία, προσβλέποντας σε ανάπτυξη» αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή του ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.

Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι το επιχειρηματικό αυτό μοντέλο δεν συμβαδίζει με τις πρακτικές της Ryanair, η οποία ακολουθεί ως πολιτική την ανάπτυξη μέσω περιφερειακών αεροδρομίων, όπου και δεν επενδύει μακροχρόνια. Η πρακτική αυτή, ιδιαίτερα σε μικρού μεγέθους αγορές, όπως είναι η ελληνική, οδηγεί σε «κανιβαλισμό» της υπάρχουσας κίνησης με άμεσες αρνητικές επιπτώσεις στις υπάρχουσες εταιρείες, οι οποίες έχουν επενδύσει σε διαρκή παρουσία.

«Το αεροδρόμιο της Αθήνας λειτουργεί βάσει ενός συγκεκριμένου επιχειρηματικού μοντέλου, όπως όλα τα διεθνή μητροπολιτικά αεροδρόμια, που στηρίζεται στην ανάπτυξη και διατήρηση μακροχρόνιων σχέσεων με τους αερομεταφορείς» προσθέτει ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.

iefimerida.gr