Ξεκινησαμε απ' τα δυσκολα, στη νεα εποχη :))
Ο ΠΑΟΚ παρουσίασε το νέο έμβλημα του συλλόγου, με τους ανθρώπους της ομάδας να θέλουν να το συνδυάσουν με τη νέα εποχή. Συγκεκριμένα σε αυτό, ο… παραδοσιακός «Δικέφαλος του Βορρά» πλαισιώνεται από ένα χρυσό περίγραμμα...
Ο Αλέξης Χαραλαμπόπουλος, σχεδιαστής του σήματος τόνισε: «Αυτό που έγινε ήταν μια εξέλιξη του λογοτύπου. Σεβόμενοι την ιστορία του προηγούμενου σήματος. Θέλαμε να το φέρουμε στο σήμερα και να το διέπουν σχεδιαστικές αξίες σύγχορνες και ελπίζουμε να συντροφεύσει την ομάδα για πολλά χρόνια. Οι εποχές προχωρούν και έχει βελτιωθεί η αναγνωσιμότητα του λογοτύπου. Εφαρμόζεται καλύτερα στα social Media».
Στη συνέχεια, ο υπεύθυνος μάρκετινγκ του ΠΑΟΚ μίλησε για το λόγο που δεν χρησιμοποιήθηκε το χρυσό χρώμα και στα γράμματα: «Δε θέλαμε να είναι το λογότυπο του ΠΑΟΚ και το λογότυπο του Βυζαντίου. Είναι σύγχρονο για μία σύγχρονη αθλητική ομάδα. Με το χρυσό χρώμα και την έντονη θέση της ημερομηνίας ίδρυσης του ΠΑΟΚ και με το Δικέφαλο Αετό, η αναφορά στο Βυζάντιο σε σχέση με την ιστορία του ΠΑΟΚ, υπάρχει. Η γραφή είναι σύγχρονη».
Αλλά και για το που στοχεύει ο ΠΑΟΚ προς τους οπαδούς: «Έχει πολλές συνιστώσες το target group του ΠΑΟΚ. Αυτούς που θέλουμε να προσεγγίσουμε πάλι είναι αυτοί οι οποίοι για κάποιους λόγους δεν έρχονται. Βλέπουν στην τηλεόραση, παθιάζονται με τον ΠΑΟΚ, αλλά δεν έρχονται στο γήπεδο. Αυτό είναι το target group μας. Αυτό που έχει αυτό το λογότυπο, είναι να του δώσουμε συναίσθημα. Συναίσθημα θα του δώσουμε μέσα από αγωνιστικές επιτυχίες. Είναι θέμα χρόνου να γίνει αυτό».