26 Ιουνίου 2013

Γιακουμάτος: «Δεν ανεξαρτητοποιουμαι αλλα θα απέχω»... και θα χασει η ηλιος τα ματια του

Τι απαντά ο βουλευτής και πρώην υπουργός στα σενάρια περί αποχώρησής του από τη Ν.Δ.-Τι λέει για τον ανασχηματισμό και το Συνέδριο

Οργιάζουν οι φήμες που θέλουν πρώην υπουργό και νυν βουλευτή της Β’ Αθήνας της Ν.Δ. να ανεξαρτητοποιείται και οι πληροφορίες μέχρι πριν από λίγο φωτογράφιζαν ξεκάθαρα τον Γεράσιμο Γιακουμάτο.
Ο πρώην υπουργός μιλώντας αποκλειστικά στο parapolitika.gr δίνει την δική του απάντηση στις φήμες ξεκαθαρίζοντας ότι ο ίδιος τουλάχιστον δεν σκέφτεται να ανεξαρτητοποιηθεί.

«Άκουσα κι εγώ τα όσα λέγονται αλλά δεν ισχύει σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο. Τουλάχιστον όσον αφορά εμένα δεν έχω πρόθεση να ανεξαρτητοποιηθώ». Ωστόσο ο κ. Γιακουμάτος σχολιάζοντας τα περί ανασχηματισμού ήταν ιδιαίτερα λακωνικός λέγοντας απλά «αυτά είναι αποφάσεις του πρωθυπουργού και είναι σεβαστές».

Όσο για τις αντιδράσεις που ενδεχομένως να υπάρχουν στη Ν.Δ. μετά τον ανασχηματισμό επισημαίνει στo parapolitika.gr ο κ. Γιακουμάτος: «Δεν έχω κάνει ... ρεπορτάζ στη Ν.Δ. για να γνωρίζω ότι υπάρχουν αντιδράσεις. Πάντως κι αν υπάρχουν δεν νομίζω να εκδηλωθούν στο Συνέδριο, θα κυλήσουν όλα ομαλά».

Την ίδια στιγμή ωστόσο αποκαλύπτει ότι για τους επόμενους δύο μήνες Ιούλιο και Αύγουστο θα απέχει από τις πολιτικές εξελίξεις, ξεκινώντας προφανώς την ... αγρανάπαυσή του. «Ο κόσμος έχει προβλήματα και πρέπει να ηρεμήσει από εμάς. Εγώ αποφάσισε για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο να μην κάνω εμφανίσεις στα ΜΜΕ, δηλώσεις και παρεμβάσεις».