26 Αυγούστου 2013

Ποιο βιβλιο αφιερωνει ο Αδωνις στον τεμπελχανα Αλεξη

Προλαβαινει να το διαβασει τις υπολοιπες μερες των διακοπων του ο Τσιπρας, ο οποιος απ' οτι φαινεται εχει κανει καταληψη... στις παραλιες

Σκληρή απάντηση στον Αλέξη Τσίπρα που τον αποκάλεσε "τηλεπωλητή" έδωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης μέσω του Real Fm. Όπως είπε, θα κάνει δώρο στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ μερικά από τα βιβλία που πουλάει, ξεκινώντας από ένα έργο του Πλούταρχου για να μην "τον πάμε κατευθείαν στα δύσκολα".

"Εγώ είμαι πολύ υπερήφανος που εργάζομαι και μάλιστα είμαι εξαιρετικά υπερήφανος που εργάζομαι στο χώρο του βιβλίου. Ναρκωτικά να πουλούσα τόσες βρισιές δεν θα είχα ακούσει. Ορισμένα από τα βιβλία που πουλάω θα ήταν πολύ χρήσιμα και στον κ. Τσίπρα. Εγώ θα του κάνω και δώρο, σεβόμενος και το θεσμικό του ρόλο. Να διαβάσει μερικά, θα του κάνουν καλό και στη μόρφωση και στον χαρακτήρα. Ορισμένα θα του είναι λίγο δύσκολα, αλλά..." τόνισε ο υπουργός Υγείας μιλώντας στην εκπομπή του Βασίλη Σκουρή και της Χριστίνας Κοραή.

Ερωτηθείς ποιο βιβλίο θα του έκανε δώρο, o κ. Γεωργιάδης απάντησε: "Θα μπορούσε να ξεκινήσει με κάτι απλό. Θα του έδινα έναν Πλούταρχο που είναι εύκολος. Μην τον πάμε κατευθείαν στα δύσκολα.."

"Δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης να μιλάει σαν να γράφει σε μπλογκ γ' κατηγορίας στο διαδίκτυο και να ασκει την πολιτική του κριτική όχι στις πολιτικές αποφάσεις του υπουργού Υγείας, αλλά αν ο Άδωνι Γεωργιαδης είναι καλό τηλεπωλητής ή όχι", ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υγείας καταλήγοντας:

"Έχασα τον πατέρα μου 17 ετών και τη μητέρα μου όταν ήμουν 20 . Από εκείνη την εποχή εργάζομαι και ζω μόνος μου.Δεν είχα να με ζήσει κανένας άλλος. Δεν ξέρω αν ο κ. Τσίπρας είχε τη χαρά στη ζωή του να τον ζούν άλλοι, εγώ εργαζόμουν από μόνος μου"