02 Σεπτεμβρίου 2013

Σιγά μωρή λουλού!! Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς: «Ο Γκουαρντιόλα δεν είναι άνδρας»

Αν και η αυτοβιογραφία του Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς έχει ανάψει την κουβέντα για την πολιτική της σημασία, το βιβλίο μοιάζει περισσότερο με βουτιά του ποδοσφαιριστή στον ίδιο του τον εαυτό.

Φέρνει στην επιφάνεια τους καβγάδες του, τα κυνηγητά με την Αστυνομία και τα κλεμμένα ποδήλατα με τα οποία πήγαινε στις προπονήσεις της Μάλμε όταν οι συμπαίκτες του οδηγούσαν Volvo.
«Θα ήταν εύκολο να πεις πως ήμουν άγριος γιατί ήμουν περιθωριακός, αλλά είναι πιο περίπλοκο απ' αυτό. Ηταν ένα είδος επανάστασης. Το χρειαζόμουν για να επιβιώσω. Μπορεί να έβλεπα ένα ποδήλατο και να είχα την παρόρμηση να το πάρω. Ημουν πολύ καλός σ' αυτό. Μου έδινε ένα χτύπημα αδρεναλίνης».

Ο Ιμπραΐμοβιτς έχει αλλάξει πολλές ομάδες στην καριέρα του. Αυτή που τον σημάδεψε όμως ήταν η Μπαρτσελόνα.

«Ηταν σαν να επέστρεφα στο σχολείο. Μη με παρεξηγείτε. Μου αρέσουν ο Μέσι και ο Ινιέστα. Αυτά που μπορούν να κάνουν με την μπάλα είναι απίστευτα. Είναι όμως τόσο φρόνιμοι, τόσο ήσυχοι. Κάνουν ακριβώς ό,τι τους λένε και ποτέ δεν διαμαρτύρονται. Στις πρώτες μου ημέρες ο (τότε προπονητής της ομάδας) Γκουαρντιόλα μου είπε πως οι παίκτες της Μπαρτσελόνα δεν οδηγούν γρήγορα αυτοκίνητα και διατηρούν χαμηλό προφίλ. Με ήθελε να σκέφτομαι τον εαυτό μου ως έναν συνηθισμένο άνθρωπο. Είμαι όμως ο Ζλάταν. Μου αρέσει να είμαι διαφορετικός, να είμαι αυθεντικός. Ο Γκουαρντιόλα δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο. Κάθε φορά που έμπαινα στην καφετέρια έφευγε.

Οταν με προσπερνούσε στον διάδρομο, κοιτούσε στο πάτωμα. Δεν είναι άνδρας. Μπορεί να είναι ο καλύτερος προπονητής στον κόσμο, αλλά δεν με νοιάζει. Μια ημέρα εξερράγην εναντίον του στα αποδυτήρια. Ακόμα και τότε δεν μου μίλησε».

Και κούκλα σε εκπομπή

Ο Ιμπραΐμοβιτς αμείβεται με 14 εκατ. ευρώ από την Παρί Σεν Ζερμέν. Η προσωπικότητά του είναι τέτοια ώστε έχει τη δική του κούκλα στη σατιρική εκπομπή «Les Guignols»