08 Νοεμβρίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ-Γαλάει ο κόσμος με τον Άκη Καπερνάρο: Πολιτική η δίωξή μου-Από τη σύνταξη της μάνας μου περίσσεψαν τα 5 μύρια

Κι ο Άκης απ' όταν πιάστηκε με τη γίδα στην πλάτη μιλάει για πολιτική δίωξη

Απίστευτες δικαιολογίες αναφέρει ο αεροψεκασμένος Καπερνάρος που τόσο καιρό ξιφουλκούσε εναντίον της Κυβέρνησης που κλέβει , ξεπουλάει και χαρίζει. Ήταν η σύνταξη της μάνας μου, τα κλεφτά από 2 σπίτια που πούλησα, αποζημιώσεις που κέρδιζαν οι πελάτες μου και οι αντίδικοι κατέθεταν στο λογαριασμό μου για να τις δώσω εγώ στους πελάτες μου (!!) και λοιπά φαιδρά για να πεταχτεί και ο λογιστής του να σκάσει και το παραμύθι ότι "μέχρι το 2006 έχουμε καταστρέψει τα βιβλία άρα δεν μπορεί να γίνει έλεγχος"...
Φυσικά δεν λείπουν και τα φούμαρα για πολιτική δίωξη εναντίον του επειδή δεν υπέκυψε στην προανακριτική (μάλλον για τη λίστα Λαγκάρντ μιλάει όπου γονάτισε την κυβέρνηση και αυτή τον εκδικείται..) ότι δηλ. λέει κι ο Άκης

Τέλος κατονόμασε τον δημοσιογράφο Γιώργο Παπαχρήστο, σαν υποκινητή των εναντίον του "συκοφαντιών"...

Δείτε το βίντεο από το πρωινό του ΑΝΤ1.