12 Νοεμβρίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ-Νέο παραλήρημα Ραχήλ: Πάρε τη Τζάγκουαρ-Τζαμτζής: Δεν έχω κυρά μου

Κόντρα ξέσπασε ανάμεσα στη βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Ραχήλ Μακρή και τον βουλευτή της ΝΔ, Ιορδάνη Τζαμτζή, όταν η Ραχήλ πετάχτηκε να υπερασπιστεί τον ΣΥΡΙΖΑ!! Ο Τζαμτζής είπε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει πρόταση για να πεταχτεί η Ραχήλ να πει: "Ενώ εσείς έχετε και να την απαντήσει ο πρώτος: 

«Εμείς την υλοποιούμε την πρότασή μας, αν δεν σας αρέσει… ξύδι».
«Εμένα αν μου αρέσει;» διερωτήθηκε η κ. Μακρή και συνέχισε:

«Ρωτήστε τον ελληνικό λαό αν τολμάτε να πάτε στην περιφέρειά σας, να κάνετε μια βόλτα στη λαϊκή αγορά και μετά ελάτε να μου πείτε εμένα ‘ξύδι’».

«Με τη Τζάγκουαρ κυκλοφορείτε όταν πεινάει ο κόσμος που σας ψηφίζει. Με τη Τζάγκουαρ και τα σπίτια που έχετε φτιάξει και δεν έχετε ούτε ένα ένσημο στη ζωή σας. Μόνο από κουμπαριές γίνατε αυτό που γίνατε. Απ’ τις κουμπαριές με τον κ. Μεϊμαράκη. Πάρτε λοιπόν τη Τζάγκουαρ και κάντε καμιά βόλτα και αφήστε τους υπόλοιπους» ανέφερε σε έντονο ύφος η κ. Μακρή, ενώ ο κ. Τζαμτζής απάντησε: «Τζάγκουαρ δεν έχω κυρά μου εγώ. από 10 χρονών είμαι ορφανός και στάθηκα μόνος μου στα πόδια μου χωρίς να διοριστώ ποτέ. Δεν είμαι σαν κι εσάς που γλύφατε για να διοριστείτε…».

Δείτε το Βίντεο από το πρωινό του ΑΝΤ1: