29 Δεκεμβρίου 2013

Tην… ψώνισε για τα καλά ο λόρδος Byron. Eτοιμάζεται για νέο κόμμα!

Καλοβλέπει την ίδρυση νέου κόμματος ο προσφάτως διαγραφείς από τη Ν.Δ. Βύρων Πολύδωρας.

Σε συνέντευξή του στη «Real News», σημείωσε ότι προϋποθέσεις για ένα τέτοιο εγχείρημα είναι «το μέγεθος, η ποσότητα και η ποιότητα». Εγώ δεν πρόκειται να ανοίξω μια παράγκα σαν αυτές που υπάρχουν».
Υποστήριξε δε, ότι δέχεται προτροπές από απλούς ανθρώπους για τη δημιουργία νέου πολιτικού σχηματισμού. «Επτά στους δέκα ή επτακόσιοι στους χίλιους μου τηλεφώνησαν από όλη την Ελλάδα και μου είπαν “Σε ευχαριστούμε που μας σήκωσες όρθιους”».

Ερωτηθείς για το ατού του, ανέφερε πως «ξαναφέρνω πολιτική. Δεν έβρισα κανέναν, μίλησα πολιτικά. Τι κάνουν; Διορίζονται για να είναι εισπράκτορες για τα τοκάκια της Ευρώπης. Είναι λάθος πολιτική». Προσθέτει ότι «δεν είμαι ιδιοτελής. Έχω τονίσει πολλές φορές ότι άλλοι φτιάχνουν σχεδιάσματα σε καριέρες, όχι εγώ. Εγώ είμαι της ιεραποστολής».

Τέλος διέψευσε τις φήμες που τον θέλουν να επιθυμεί επιστροφή στη δραχμή.