13 Ιανουαρίου 2014

Η παράγκα του Τ.Τ., οι διαφημιστικές, τα Μέσα Ενημέρωσης και το “μαύρο χρήμα”... έτσι Νικολάκη;

[Εμείς μόνο να θυμίσουμε ότι μόλις βγάλαμε το σκάνδαλο με την πεθερά του Αντρίκου που νοίκιασε μαγαζί στο ΤΤ ενώ στα 100 μέτρα υπήρχε ήδη υποκατάστημα ΤΤ, ο Χατζηνικολάου την επόμενη είπε στο ραδιόφωνο ότι την Κυριακή θα είχε ρεπορτάζ στη REAL NEWS... αντ' αυτού είχε διαφήμιση του ΤΤ όπως αυτός]

Το μεγαλύτερο σκάνδαλο που συντελέστηκε στο Τ.Τ. δεν έχει σχέση με τα επισφαλή δάνεια, αλλά με τις αλλεπάλληλες διαφημιστικές καμπάνιες που στοίχισαν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.

Κάθε χρεοκοπημένος εκδότης και καναλάρχης έβρισκε καταφύγιο στο Τ.Τ. για να κάνει τις αρπαχτές του αφού προηγουμένως περνούσε για διαπιστευτήρια από το Μαξίμου.

Διάφορα λαμόγια έστησαν ολόκληρο σύστημα διαφημιστικών εταιρειών για να διαχειρίζονται τον πακτωλό που έρεε από το Τ.Τ. Κανάλι με 8% θεαματικότητα εξασφάλισε χορηγία από το Τ.Τ. και για τις 16 εκπομπές που είχε.

Διάφορα συγκροτήματα δεν προλάβαιναν να παράγουν ένθετα για να δικαιολογήσουν τα εκατομμύρια που μοίραζε το Τ.Τ.

Μήπως θα πρέπει ο εισαγγελέας να καλέσει το ισχυρό δίδυμο που χειρίζονταν τα επικοινωνιακά του Τ.Τ., εννοούμε του κ.κ. Καμινάρη και Μεταλληνό για να δώσουν εξηγήσεις για το μεγάλο σκάνδαλο;

Και στη συνέχεια να κληθούν κάποιοι ιδιοκτήτες διαφημιστικών εταιρειών για να δούμε ποια τιμολόγια έχουν κοπεί και που πήγε το “μαύρο χρήμα” από τις εκπτώσεις της τάξεως του 50% όπου απαιτούσαν από τα μέσα ενημέρωσης που δεν συμμετείχαν στη διαπλοκή και το φαγοπότι;

http://lykavitos.gr/archives/80734