23 Φεβρουαρίου 2014

10 λόγοι για να ψηφίσω Γιάννη Μπουτάρη

Γράφει ο Γιώργος Κωνσταντινίδης

Ο Σταύρος Καλαφάτης αποτελεί σίγουρα εξαιρετική επιλογή για τη Νέα Δημοκρατία. Άνθρωπος σοβαρός, που δεν απομακρύνθηκε ποτέ από την πόλη μας και με αθόρυβο έργο, όπως μαθαίνω, στο Υπουργείο που θήτευσε. Ακόμη όμως κι αν ο ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς ήταν ο υποψήφιος, εγώ δεν θα άλλαζα την επιλογή μου να ψηφίσω το Γιάννη Μπουτάρη. Δείτε 10 λόγους και πιστεύω πως και εσείς θα αποφασίσετε το ίδιο:

1. Μόλις εμφανίστηκε το πρόβλημα της αιθαλομίχλης στην πόλη μας, ο Γ. Μπουτάρης ανέλαβε το πολιτικό κόστος να αναστείλει τη λειτουργία του αποτεφρωτηρίου νεκρών, που όπως είχε δεσμευθεί αμέσως κατασκεύασε.

2. Δεν μείωσε τα δημοτικά τέλη και έτσι κανένας Θεσσαλονικιός δεν αισθάνεται μειονεκτικά έναντι των πολιτών των πλούσιων δήμων των Αθηνών.

3. Δεν πεζοδρόμησε τελικά τις Λεωφ. Νίκης και οδό Τσιμισκή, αν και ήταν στις εξαγγελίες του. Έτσι θα μου δώσει τη δυνατότητα να κάνω άνετα τη φιγούρα μου μόλις πάρω την Aston Martin που θέλω, όταν πιάσω την καλή.

4. Η υπόσχεσή του για την υποθαλλάσια συγκοινωνία θα δώσει τη δυνατότητα να φανούν χρήσιμα τα προβληματικά υποβρύχια, που αγοράσαμε από τους Γερμανούς και τώρα ρημάζουν.

5. Οι κάδοι απορριμμάτων του Δήμου είναι σχεδόν πάντα γεμάτοι και έτσι δεν χρειάζεται να κατεβαίνω κάθε τρεις και λίγο έξι ορόφους για να πετάξω τα σκουπίδια.

6. Τα δέντρα στην οδό που μένω σπανίως κλαδεύονται και έτσι το αυτοκίνητό μου είναι πάντα σκεπασμένο από φύλλα, οπότε δεν φαίνεται ποτέ πως είναι βρώμικο.

7. Στο σταθμευμένο κοντά στο σπίτι μου αυτοκίνητο είναι σχεδόν πάντα διπλο-παρκαρισμένο κάποιο άλλο. Έτσι αναγκάζομαι να πάω οπουδήποτε με τα πόδια, με αποτέλεσμα να έχω βελτιώσει αισθητά τη φυσική μου κατάσταση.

8. Η υποβάθμιση των Δημητρίων από τον Γ. Μπουτάρη έχει αποθαρρύνει όσους φίλους μου από το εξωτερικό έρχονταν κάθε χρόνο στην πόλη μας για το Φεστιβάλ. Έτσι, εγώ γλίτωσα την κούραση και τα έξοδα φιλοξενίας τους.

9. Η όξυνση του προβλήματος της κίνησης στους δρόμους επί δημαρχίας Γ. Μπουτάρη απέτρεψε το φίλο μου Αχιλλέα να έρχεται κάθε εβδομάδα από την Καλαμαριά στο σπίτι μου στο κέντρο, για να βλέπουμε Champions League. Έτσι γλίτωσα την γκρίνια της συζύγου μου, ενώ επιπλέον έσωσα και το λούστρο της τραπεζαρίας μου, στην οποία ακουμπούσαμε τις ζεστές πίτσες καθώς βλέπαμε τα ματς.

10. Η έλλειψη φωτισμού στους δρόμους της Θεσσαλονίκης από τις καμένες λάμπες δημιουργεί το φόβο στις κυρίες ότι θα σκαλώσει το τακούνι τους σε κάποιο φρεάτιο, που δεν θα δουν. Έτσι κρατιούνται σφικτά από το μπράτσο του συνοδού – συζύγου τους, με εύλογο αποτέλεσμα τη σύσφιξη και εδραίωση της σχέσης τους.


Γιώργος Κωνσταντινίδης
Πιανίστας – Δικηγόρος
Συντονιστής Πολιτισμού «Ομάδας Δημιουργίας»

taxalia.blogspot.gr/2014/02/10_23.html