12 Φεβρουαρίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ-Καρυπίδης: Δεν είμαι ρατσιστής... απλά είμαι λίγο ψεκασμένος

"Δεν είμαι αντισημίτης" δήλωσε ο ανεξάρτητος πλέον υποψήφιος περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Θεόδωρος Καρυπίδης, σε εφ' όλης της ύλης συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε.

Ο κ. Καρυπίδης αναφέρθηκε στην περίφημη ανάρτηση στο Facebook:
"Το κείμενο που υπήρχε στο facebook για τη ΝΕΡΙΤ δεν ήταν δικό μου. Ήταν αναδημοσίευση” .Ήταν η περίοδος που έπεσε “μαύρο” στην ΕΡΤ. Προωθήθηκε ένα μήνυμα που είχε πάει σε όλους τους συναδέλφους. Έκανε ένα λογοπαίγνιο το συγκεκριμένο σχόλιο. Σε κάθε περίπτωση αναλαμβάνω την ευθύνη για τη δημοσίευσή του".

Ο κ. Καρυπίδης μίλησε για την συνέντευξη με τον Ηλία Κασιδιάρη, ενώ απαντώντας σε όσους τον χαρακτήρισαν ρατσιστή είπε: "Δεν είμαι ρατσιστής, ίσα, ίσα, που στις εκπομπές μου, όποιος έλεγε τουςς μετανάστες, λαθρομετανάστες, θύμωνα μαζί τους και τους διόρθωνα. Υπάρχουν δεκάδες βίντεο. Από πού και ως πού είμαι ρατσιστής;;"