21 Φεβρουαρίου 2014

Φαήλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει τη Χρυσή Αυγή, αλλά ποτέ δεν θα βγει να το πει

Ο Φαήλος Κρανιδιώτης μίλησε στο ραδιόφωνο του Alpha για τον ΣΥΡΙΖΑ, για τη σχέση του με τον Άλεξ Ρόντος, για τον Γαβριήλ Σακελλαρίδη, αλλά και για τη σχέση του με τον Νικήτα Κακλαμάνη.

Μεταξύ άλλων είπε ο κ. Κρανιδιώτης:

«Είναι νεαρό το άλογο, συμπαθέστατο αλλά είναι κουτσό (για Γαβριήλ Σακελλαρίδη)

Ειρωνεύονται τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας γιατί πηγαίνει στο Άγιο Όρος;

Γούστο και καπέλο του Πρωθυπουργού να πάει όποτε θέλει στο Άγιο Όρος

Μια μέρα θα σφαχτούν άσχημα ειδικά μετά από μια αποτυχία (στο ΣΥΡΙΖΑ)  

Ο Ν.Κακλαμάνης είναι φίλος μου,πολύ αξιόλογος άνθρωπος,θα θελα να χει γίνει άλλη διευθέτηση να μην φτάσουμε εδώ                              

Αν μαζέψω τους Κούρδους που έχω υπερασπιστεί δωρεάν όλα αυτά τα χρόνια..αυτοί που ήταν;

Λένε ότι εγώ είμαι ακροδεξιός αυτοί που όταν γινόταν το σχέδιο Αναν ήταν ευθυγραμμισμένοι με τις πρεσβείες

Υποκρισία όταν ο άλλος συμμετέχει σε εκδήλωση για την απελευθέρωση Γιωτόπουλου,του το επισημαίνεις&το αρνείται

Κανείς δεν είπε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι τρομοκρατία αλλά το ότι κάποιοι κλείνουν το μάτι το κάνουν

Μακάρι να ήξερα σε πια συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ να στείλω την κατάσταση των πελατών μου για να μ πουν ποιους να έχω

Μόνο φασίστες και ηλίθιοι ρωτάνε ένα μαχόμενο δικηγόρο γιατί έχει πελάτη τον τάδε

Τον ξέρω τον ίδιο τον Άλεξ Ρόντο και όλη την οικογένεια λόγων της υπόθεσης του πατέρα του

Ο Άλεξ Ρόντος απλά με πήρε τηλ μια φορά για το τι να κάνει με μια κλήση επειδή ήταν στο εξωτερικό

Ο Νίκος Παππάς έθεσε το ζήτημα..πελάτης μου ήταν ο πατέρας του Άλεξ Ρόντος

Ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει τη ΧΑ αλλά δεν θα βγει να το πει ποτέ

Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει τα λεγόμενα τρολς στο διαδίκτυο έτσι και η ΧΑ είναι πολύ δραστήρια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Οι Έλληνες πατριώτες σε ναούς κ στ μνημείο του αγνώστου στρατιώτη βγάζουν το σκασμό κ λένε μόνο τον εθνικό ύμνο

Δεν τους προσφώνησαν οι οργανωτές γιατι δεν τους είδαν κ άρχισαν να φωνάζουν μες την εκκλησία και να υβρίζουν

Ο σύλλογος βορειοηπειρωτών είχε μια εκδήλωση ,εκεί ήταν ο Κασιδιάρης και ο Παναγιώταρος

Ντροπιαστική η αντίδραση με τις ύβρεις κατά των δικαστών ,απαράδεκτη».

http://ysterografa.gr/politics/failos-o-siriza-thelei-ti-xrisi-avgi-alla-pote-den-tha-vgei-na-to-pei