Μάλιστα, τα έξοδα για τη διαφήμιση καλύφθηκαν από τα κονδύλια του υπουργείου Δημόσιας Τάξης της χώρας.
Η πρώτη προβολή έγινε στην πόλη Χάκα στην Αραγονία, κατά τη διάρκεια ανοικτού για το κοινό σεμιναρίου που διοργάνωσε η αστυνομία σε συνεργασία με την υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας της Ισπανίας.
Γρήγορα, το βίντεο προκάλεσε «θύελλα» αντιδράσεων, με μία γυναίκα αστυνομικό να κάνει λόγο για ένα «σεξιστικό» και «ανάρμοστο» περιεχόμενο.
Ωστόσο, πίσω από το «καυτό» αυτό σποτ κρύβονταν ένα μεγάλο μυστικό. Οι παραγωγοί χρησιμοποίησαν μοντέλα από μια προηγούμενη διαφημιστική καμπάνια εταιρείας εσωρούχων και με τη βοήθεια του μοντάζ δημιούργησαν το σποτ για τις πρώτες βοήθειες.
http://www.iefimerida.gr/node/144121#ixzz2tux0bM5B