Σε σχέση με άλλες εφαρμογές αλλά και ιστοσελίδες, συμπεριλαμβανομένου και του ιδίου του Facebook, το WhatsApp στα τέσσερα χρόνια ζωής του παρουσίασε τεράστιο ρυθμό αύξησης των χρηστών του. Την ώρα που το Facebook, το Skype και το Twitter δεν ξεπερνούσαν τους 200 εκατομμύρια χρήστες στα πρώτα τέσσερα χρόνια ύπαρξής τους, το WhatsApp είχε ήδη φτάσει κοντά στα 450 εκατομμύρια.
Ο ρυθμός ανάπτυξης της εταιρίας ήταν τέτοιος που αν συνέχιζε έτσι, τότε πολύ σύντομα θα κάλυπτε όλα τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για αυτό το λόγο, ο Ζούκερμπεργκ φρόντισε να εξαγοράσει την πολλά υποσχόμενη εφαρμογή, πριν αυτή καταφέρει να αποδυναμώσει το Facebook.
Δείτε το διάγραμμα που εξηγεί το εξωφρενικό ποσό που διέθεσε ο Ζούκερμπεργκ:
http://www.iefimerida.gr/node/144117#ixzz2tuwBTr00