03 Μαρτίου 2014

Ο Ελληνογερμανός ράπερ που έφτασε στο Νο 2 των Charts ραπάροντας για τους Έλληνες... με "γειά σου ρε μαλάκ@" ξεκινάει το τραγούδι..

Επικός στίχος του τραγουδιού που θα μπορούσε να γίνει και το σλόγκαν των ΑΕροψεκασμένων: Στο χωρίο μου (στην Ελλάδα) ρε, ο ήλιος λάμπει κι απ τον κώλ@ μας

Και ξαφνικά σερφάροντας στο internet πέσαμε πάνω σε ένα γερμανικό ραπ τραγούδι με πάνω από 1.000.000 views στο You tube με τίτλο "TYPISCH GRIECHISCH" από τον ράπερ Greocke.

Ο Greocke δεν είναι άλλοςαπό τον ελληνικής καταγωγής Γερμανό ράπερ Κωνσταντίνο Τζίκα .
Το τραγούδι που βρήκαμε και που ραπάρει για την Ελλάδα και για τις συνήθειες και τον τύπο των Ελλήνων μεταδόθηκε πρώτη φορά το 2008 στο MTV και έφτασε στα charts κατευθείαν στη 2η θέση. Σε μια σχετικά ελεύθερη απόδοση των στίχων από την Γερμανική γλώσσα στην Ελληνική ούτε λίγο, ούτε πολύ το τραγούδι που περιλαμβάνει και αυθεντικές ελληνικές φράσεις λέει τα εξής:
Το στυλ Ελληνικό
-γεια, είστε όλοι καλά;
καλώς ήρθατε
«γεια σας παιδιά»
σας εύχομαι καλή διασκέδαση
είμαι χαρακτηριστικός Έλληνας «γεια σου ρε μ@λ@κ@»
τα περνάω καλά και αυτό φαίνεται
είναι σαν να σαι ερωτευμένος
θες καβγά; άντε στρίβε!
είμαι χαλαρός, ναι χαλαρώνω ευχάριστα
κάθομαι στην παραλία και παρατηρώ τα άστρα
«έλα τι κάνεις; « κέρνα τα ποτήρια, απόλαυσε την ώρα
το απόγευμά μας τελειώνει με ένα ελληνικό κρασί
αυτό είναι τρόπος ζωής, δεν τα βλέπω όλα σφιχτά
παραμένω χαλαρός και cool, δε χρειάζεται να τρέχω
αυτή είναι η νοοτροπία δικέ μου , δε βιαζόμαστε
στις 6.30 δε βολεύει καθόλου
το Σαββατοκύριακο γιορτάζω τη ζωή μου
είμαι υγιής δικέ μου, τι ευλογία
μη κοιτάς τόσο κουμπωμένος, σας έκλεισα θέσεις
ελάτε μαζί και θα σας δείξω , τι συμβαίνει με μένα
γουστάρω τον ελληνικό καιρό
γουστάρω την ελληνική τέχνη
γουστάρω τις ελληνικές γιορτές
γουστάρω το ελληνικό μεθύσι
«καλημέρα, καλησπέρα, καλό βράδυ, καληνύχτα»
χαρακτηριστικά ελληνικά φιλόσοφος και ποιητής
το ελληνικό φαγητό
και τα ελληνικά κομμάτια
οι Ελληνίδες γκόμενες
και το ελληνικό σεξ
είτε μόνο τα πρωινά, είτε κατά τη διάρκεια της μέρας, ή το βράδυ ή τη νύχτα
είμαι ο χαρακτηριστικός Greocke , κοιτάξτε πως το κάνω
δεν είναι απαραίτητο να σου αρέσω, είναι ΟΚ, χωρίς πλάκα
λένε χρησιμοποιώ στερεότυπα, ωστόσο ξέρω
τι μου αρέσει δικέ μου, τζατζίκι και πατάτες επίσης (μμμ, νόστιμα)
χωρίς γύρο αισθάνομαι μια τεράστια τρύπα στο στομάχι μου
δεν έχω καμιά όρεξη να είμαι σε ένα γραφείο, θέλω να είμαι σε περιοδεία (ή εκδρομή)
δεν μπορώ να έρθω πολύ αργά, μπορώ να τριγυρνάω όλο το 24ωρο
μπορείς να με παρακολουθήσεις, ξανά πάλι χαρακτηριστικό
καλό πρέπει να το παραδεχτώ. «μ@λ@κ@»
στο χωριό μου λάμπει ο ήλιος απ΄τον κ@@λο
στην παραλία, το ξέρει ο καθένας είμαστε αστέρια
μη κοιτάς τόσο κουμπωμένος, σας έκλεισα θέσεις
ελάτε μαζί και θα σας δείξω , τι συμβαίνει με μένα
γουστάρω τον ελληνικό καιρό
γουστάρω την ελληνική τέχνη
γουστάρω τις ελληνικές γιορτές
γουστάρω το ελληνικό μεθύσι
«καλημέρα, καλησπέρα, καλό βράδυ, καληνύχτα»
χαρακτηριστικά ελληνικά φιλόσοφος και ποιητής
το ελληνικό φαγητό
και τα ελληνικά κομμάτια
οι Ελληνίδες γκόμενες
και το ελληνικό σεξ
είτε μόνο τα πρωινά, είτε κατά τη διάρκεια της μέρας, ή το βράδυ ή τη νύχτα
είμαι ο χαρακτηριστικός Greocke , κοιτάξτε πως το κάνω
Αγαπώ όλες τις γυναίκες , μισώ όλες τις γυναίκες ,
είναι αλήθεια, με τόσες πολλές τα έχω θαλασσώσει
είναι χαρακτηριστικό αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό,
εγώ έχω αστέρια, εσείς έχετε παλιοπατσαβούρες
λοιπόν ακόμα κι αν η ζωή μου βάζει τρικλοποδιά
χέστα αυτά , ραπ για ένα τέλειο κόσμο
ανοίξτε τα μάτια σας και κοιτάξτε τι συμβαίνει με μένα
ελάτε μαζί, σας έχω κλείσει θέσεις



Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/306199/o-ellinogermanos-raper-poy-eftase-sto-no-2-ton-charts-raparontas-gia-toys-ellines-kai-tis-synitheies-toys#ixzz2uucRIlHC