13 Μαρτίου 2014

Δημήτρης Νανόπουλος: Δεν δέχομαι η Αριστερά να μονοπωλεί την ανθρωπιά

Από συνέντευξη του διακεκριμένος Καθηγητής αστροφυσικής Δημήτρη Νανόπουλου στο maga.gr
Είμαστε οι Έλληνες ρατσιστές; 
Όχι εγώ δεν το πιστεύω. Άνθρωποι όπως είναι οι Έλληνες, που αγαπάνε τη ζωή, δεν γίνεται να είναι ρατσιστές. Τώρα πως έχουμε καταλήξει με ορισμένες απόψεις.. Εγώ όταν έρχομαι στην Ελλάδα μένω στην πλατεία Κολιάτσου. Και βλέπω πως είναι η κατάσταση εκεί. Το ότι με ενοχλούν κάποιες συμπεριφορές δε σημαίνει ότι είμαι ρατσιστής. Εγώ δεν πιστεύω ότι είμαστε ρατσιστές στο DNA μας.

Πως βλέπετε τη θέση της αριστεράς σε ότι αφορά τον ρατσισμό; 

Δεν δέχομαι την Αριστερά να μονοπωλεί την ευαισθησία και την ανθρωπιά και ότι όποιος δεν ανήκει σε αυτό τον χώρο δεν έχει δικαίωμα να μιλάει για αυτά τα πράγματα και είναι ρατσιστής. Αυτού του είδους το μονοπώλιο και το στιλ, με το οποίο μιλούν, εμένα με ενοχλεί. Εγώ δεν κάνω σημαία αν δίνω λεφτά σε μια φτωχή οικογένεια και τα παίρνω από αλλού. Τσαντίζομαι με μερικούς που πουλάνε ευαισθησία, με την έννοια ότι θεωρούν πως εμείς είμαστε βολεμένοι, ή αδιάφοροι, ενώ εκείνοι – που ανήκουν σε έναν συγκεκριμένο πολιτικό χώρο – είναι οι μόνοι που διαθέτουν ευαισθησία για τους άλλους ανθρώπους. Αυτό δεν το δέχομαι…

Διαβάστε περισσότερα: http://maga.gr/2014/02/18/den-dechome-aristera-na-monopoli-tin-anthropia/