13 Μαρτίου 2014

Ανέβηκε Level η ελληνική ΤιΒι!! Κωστόπουλος για Βερύκιο: «Διαψεύδω ότι πρέπει να τον έχεις 25 πόντους, ούτε εγώ τον έχω»

Στην επίθεση που δέχτηκαν από τον Δήμο Βερύκιο, απάντησαν Πέτρος Κωστόπουλος και Γιώργος Λιάγκας, με τις συζύγους να τους στηρίζουν και να τα "χώνουν":

Συγκεκριμένα, o Βερύκιος βγήκε στο "ΟΛΑ" και είπε: «Μου ''την έπεσε ο Κωστόπουλος, ο Λιάγκας, η Ακρίτα, η Ζωίτσα η Λάσκαρη’’! Αλλά ρε παιδιά να βγαίνει ποιος ο Κωστόπουλος και να λέει μπροστά στην κάμερα :
''Αναγούλιασα''; Ποιος ο Κωστόπουλος! Εγώ ξέρω παιδιά που έτρεχαν σε ψυχολόγους, γιατί το πρότυπο που περνούσε μέσα από τα περιοδικά του ήταν το 25ποντο».

Φυσικά ο Πέτρος Κωστόπουλος έδωσε την δική του απάντηση στα όσα είπε ο Βερύκιος: «Διαψεύδω ότι πρέπει να τον έχεις 25 πόντους, ούτε εγώ τον έχω. Μου αρέσει, όμως, ο Βερύκιος, γιατί μου θύμισε την Τζένη. Μίλησε για ζεν και τσάκρα».

Αυτό που είπε η Τζένη Μπαλατσινού και μετά δεν ξαναμίλησε ήταν το εξής: «Είναι καρτούν! Έχει πολύ πλάκα!»

Στη συνέχεια μαζί με το πάνελ το διακωμώδησαν το θέμα και ο παρουσιαστής πρόσθεσε:

«Έχω ένα παράπονο, γιατί μόνο σε μένα; Επειδή ήταν στο κανάλι, δεν επιτέθηκε στον Λιάγκα; Τώρα αρχίζω να φοβάμαι μήπως φταίω εγώ για όσα είπε. Φταίω για την οικονομική κρίση, φταίω και για τον ψυχισμό του;».

Και στο «Πρωινό» όμως σχολίασαν τον Δήμο Βερύκιο, με τη Φαίη Σκορδά να λέει ότι «όταν λες “συγγνώμη”, το λες γιατί έχεις καταλάβει πως έχεις κάνει λάθος, και όχι επειδή είσαι εγωιστής. Ο Βερύκιος βγήκε και είπε “συγγνώμη”, αλλά Κωστόπουλος και Λιάγκας δεν μπορούν να έχουν γνώμη. Τη λες επειδή εσύ αισθάνεσαι άσχημα. Δεν κάθεσαι να μοιραστείς το βάρος της ευθύνης σου με τους άλλους και να τους κατηγορήσεις! Στην ουσία λέει πράγματα που δεν τα ξέρει και χωρίς να ισχύουν».

Με το Γιώργο Λιάγκα να συμπληρώνει:
«Όλοι κρινόμεθα. Από την άλλη, κέρδισε κι αυτός  λεπτά μεγαλύτερης δημοσιότητας από αυτή που ήδη είχε! Δεν νομίζω να του στοιχίσει επαγγελματικά, ακριβώς γιατί κάνει άλλη δουλειά ο Δήμος Βερύκιος».