30 Μαρτίου 2014

Σε Spot και Μουρούτη η καμπάνια της Ν.Δ.

Πως ξεδιπλώνεται η στρατηγική της Συγγρού

Η διαφημιστική εταιρεία Spot Thomson του Δημήτρη Μαύρου ανέλαβε σύμφωνα με από αξιόπιστες πηγές των Παραπολιτικών τη χάραξη της προεκλογικής στρατηγικής για λογαριασμό της Ν.Δ. Πρόκειται για εταιρεία που παραδοσιακά «έτρεχε» (και συνεχίζει να «τρέχει») τις καμπάνιες του μεγάλου μαγαζιού της ελληνικής Κεντροδεξιάς.
Αλλωστε, ο γνωστός δημοσκόπος Δημήτρης Μαύρος (σ.σ. που είναι ξάδερφος του ιδιοκτήτη της Spot) συμμετέχει στον εβδομαδιαίο επικοινωνιακό καφέ στο Μέγαρο Μαξίμου.

Πέραν της εταιρείας που έχει την ευθύνη της προεκλογικής καμπάνιας για τις εκλογές του Μαΐου, ενεργό ρόλο στο πεδίο της διαφήμισης έχει και ο διευθυντής του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού, Γιώργος Μουρούτης, ο οποίος προέρχεται από τον θαυμαστό χώρο της διαφήμισης. Ο στενός συνεργάτης του Αντ. Σαμαρά θα κάνει όλο το παιχνίδι προς τα media, και όχι μόνο. Προς το παρόν, το βάρος της στρατηγικής έχει πέσει στον υποψήφιο περιφερειάρχη Αττικής, Γιώργο Κουμουτσάκο, ο οποίος καταγράφει χαμηλά νούμερα στις δημοσκοπήσεις. Η Spot έχει αναλάβει να δώσει με διάφορες ενέργειες τη συγκεκριμένη υποψηφιότητα, προκειμένου να αποκτήσει δυναμική δεύτερου γύρου. Σε ό,τι αφορά τους υπόλοιπους υποψηφίους που στηρίζει η Συγγρού, ήδη, όπως αναφέρουν αξιόπιστες πηγές, παρέλαβαν το πρώτο «πακέτο» από τα κεντρικά του κόμματος.