17 Μαρτίου 2014

Άδωνις: «SYRIZA of London» οι φοιτητές που μου την έπεσαν

[Έφαγε μια φάπα ο Δελατόλας... όλη δικιά του. Στο δεύτερο βίντεο λέει ο Άδωνις "αυτός που φαίνεται να μαλώνω έλεγε ότι έχουμε πληρώσει ένα κάρο λεφτά στους δανειστές μας και όταν του έδωσα το μικρόφωνο να μου πει πόσα έχουμε δώσει μου είπε «δεν ξέρω»"... τότε πετάγεται ο Δελατόλας και λέει "δεν ήξερε το ακριβές ποσό, αλλά λεφτά έχουμε δώσει" για να του απαντήσει ο Άδωνις "πως έχουμε δώσει ρ μεγάλε αφού μέχρι τώρα είχαμε πρωτογενές έλλειμμα δηλ. τα λεφτά μας δεν μας φτάνανε για να περάσουμε εμείς"... λαϊκισμός στο φούλ από το λαμόγιο το Δελατόλα που πιάστηκε με τα λεφτά του δημοσίου στα χέρια:
εννοώ το 1,5 εκ του δανείου στην FBB που του πλήρωσ ο Ρέστης και το 1,5 εκ που τσέπωσε από τον Λαυρεντιάδη για το 1/3 απ' το ΠΟΝΤΙΚΙ... λεφτά που πληρώνουμε εμείς τώρα με την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών]

«Κανονικοί Συριζαίοι, πολιτικοί μου αντίπαλοι δηλαδή που επιλέγουν αυτό το είδος του τραμπουκισμού για να μην επιτρέπουν στους πολιτικούς τους αντιπάλους να μιλάνε» ήταν σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη οι φοιτητές που πρωταγωνίστησαν στα χθεσινά επεισόδια στο αμφιθέατρο του Imperial College όπου είχε προσκληθεί για  να μιλήσει. Μιλώντας στο Βήμα Fm, ο υπουργός είπε ότι  «ο Κωνσταντίνος Χαλκιάς, είναι από το SYRIZA of London, όπως λέγονται. Οι κανονικοί άνθρωποι δεν πάνε σε ένα αμφιθέατρο για να κάνουν φασαρία».

«Με κάλεσε ο σύλλογος των Ελλήνων φοιτητών και πλήρωσα από την τσέπη μου» υποστήριξε ο υπουργός και σχολίασε: «Είναι ζήτημα δημοκρατίας. Τα σφυρίγματα, οι βρισιές και οι τραμπουκισμοί γιατί χρειάζονται; Τα πλουσιόπαιδα που έχουν πάει στο Λονδίνο και σπουδάζουν με τα λεφτά του μπαμπά τους, το παίζουν επαναστάτες;  Όχι, να μου το παίζει σοσιαλιστής από το City».

Όσο για τις διαπραγματεύσεις με την τρόικα δήλωσε: «Είμαι απολύτως βέβαιος και αισιόδοξος αλλά θα υπάρξει συμφωνία και μάλιστα γρήγορα».

Η απάντηση του Άδωνι για το επεισόδιο

Τη δική του απάντηση για το θερμό επεισόδιο που είχε με Έλληνες φοιτητές στο Λονδίνο, έδωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης.

«Ήταν μια από τις ωραιότερες εκδηλώσεις εκδηλώσεις που έχω παρευρεθεί στη ζωή μου και έχω παρευρεθεί σε πολλές. Την καταευχαριστήθικα, κυρίως διότι μου δόθηκε η ευκαιρία να δείξω μπροστά σε αυτούς που με είχαν καλέσει, ότι δεν τους φοβόμαστε», είπε αρχικά και συνέχισε:

«Δεν κάνουμε εμείς, οι πολιτικοί που κυβερνάμε, τίποτα για το οποίο ντρεπόμαστε. Έχουμε αναλάβει ευθύνες μια πολύ δύσκολη στιγμή για να βγάλουμε τη χώρα από την κρίση. Όπως είδατε, αφού φώναζαν στην αρχή για να με αναγκάσουν να φύγω, στο τέλος κάθισαν μιλήσαμε, μου έκαναν ερωτήσεις, τους απήντησα».

Δείτε το βίντεο:


Οι φοιτητές αντέδρασαν όπως οι αριστεροί απανταχού της γης

Τη δική του απάντηση για το έντονο επεισόδιο που σημειώθηκε με Έλληνες φοιτητές στο Imperial College στο Λονδίνο, έδωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, με παρέμβασή του στην πρωινή τηλεοπτική εκπομπή του ΑΝΤ1, σημειώνοντας ότι οι φοιτητές προφανώς ανήκαν στο χώρο της αριστεράς.

Ο κ. Γεωργιάδης αναφέρθηκε σε συγκεκριμένο περιστατικό με έναν φοιτητή, που τον κατηγόρησε ότι η κυβέρνηση κόβει μισθούς, για να πληρώνει τους δανειστές. Ο υπουργός Υγείας επισήμανε ότι στην αντιπαράθεση που είχαν, ο φοιτητής φώναζε, αλλά, όπως είπε, δεν είχε ιδέα για τι μιλούσε, «όπως κάνουν συνήθως οι αριστεροί απανταχού της γης».

Μεταξύ άλλων, ο κ. Γεωργιάδης πρόσθεσε ότι οι φοιτητές με αυτό τον τρόπο προσπάθησαν να τον εμποδίσουν να μιλήσει για το μνημόνιο, ενώ αναφερόμενος στους εν λόγω φοιτητές, έκανε λόγο για εξαγώγιμα είδη της Ελλάδος στον ευρωπαϊκό πολιτισμό.

Δείτε τα βίντεο από τον ΑΝΤ1: