26 Απριλίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ-Και η Ποπάρα με τον Ιωαννίδη

H 35χρονη γιατρός αφήνει τη δουλειά της στη Γερμανία και επιστρέφει στην ενεργό δράση ως υποψήφια αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης με τον Ιωαννίδη. Στόχος να σταματήσει η... αιμορραγία νέων ανθρώπων στο εξωτερικό
Με τα θερμότερα λόγια μίλησε για την Πόπη Καλαϊτζή ο Γιάννης Ιωαννίδης, παρουσιάζοντάς την ως υποψήφια αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης του συνδυασμού του "Περιφέρεια Πρωταθλήτρια". Μάλιστα, η κ. Καλαϊτζή που επαναδραστηριοποιείται στα τοπικά πολιτικά δρώμενα επισήμανε πως είναι αποφασισμένη να αφήσει τη δουλειά της στη Γερμανία, προκειμένου να είναι νικηφόρος ο αγώνας της παράταξης και να ασκήσει διοίκηση για την επόμενη πενταετία.

"Η Πόπη είναι καταξιωμένη γιατρός, επιστήμονας και όπως τα περισσότερα παιδιά της εποχής, που αδυνατούν να βρουν δουλειά, πήγε στη Γερμανία. Στις διακοπές της την παρακάλεσα να μας βοηθήσει. Είναι γνώστης, όσο λίγοι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τη χρειαζόμαστε για τη Β΄ εκλογική περιφέρεια Θεσσαλονίκης, όπου δούλεψε τόσα χρόνια. Δέχτηκε να αφήσει τη σίγουρη δουλειά που είχε στη Γερμανία και να έρθει να συστρατευτεί και να βοηθήσει ώστε να μη φεύγουν νέοι άνθρωποι στο εξωτερικό. Νιώθω υποχρεωμένος απέναντί της, που δέχτηκε την πρόσκλησή μου. Συμπληρώνει το παζλ και έτσι είμαστε πλέον πλήρεις. Πηγαίνουμε για να κερδίσουμε τις εκλογές, για να κερδίσει ο κόσμος. Έχουμε όραμα για την Κεντρική Μακεδονία και θα το υλοποιήσουμε", επισήμανε ο κ. Ιωαννίδης.

"Είμαι εδώ για σένα και για τη Μακεδονία μας. Είναι τιμή και χαρά μου να συστρατευτώ σ΄ αυτήν την προσπάθεια, μαζί με μια εξαιρετική ομάδα ανθρώπων. Είμαι εδώ γιατί πάνω από όλα εκτιμώ τον Γιάννη Ιωαννίδη, ως αθλητής έδωσε μάχες με πάθος, ως προπονητής έδειξε πως δεν τα παρατάει ποτέ και ως πολιτικός δίνει λύσεις. Είμαι εδώ γιατί από μικρή έμαθα να παλεύω και να παλεύω ομαδικά, όπως ο Γιάννης Ιωαννίδης. Έφυγα διότι δυστυχώς οι δυσκολίες ήταν περισσότερες από τις ευκαιρίες. Έβλεπα να χάνεται ό,τι ονειρεύτηκα εγώ και οι άνθρωποι της γενιάς μου. Έπρεπε να δουλέψω, να παλέψω και να βρω τη δική μου λύση. Έμαθα όμως στα δύσκολα, αναπόφευκτα και αναπόδραστα να είμαι παρούσα. Δεν επιστρέφω παροδικά. Ήρθα για να μείνω. Ήρθα για να βοηθήσω να γίνει η Κεντρική Μακεδονία περιφέρεια πρωταθλήτρια και τα αποτελέσματα θα είναι εξαιρετικά έπειτα από πέντε χρόνια", υπογράμμισε η κ. Καλαϊτζή.

Η υποψήφια αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης έχει άδεια άνευ αποδοχών για να δώσει τον αγώνα της την προεκλογική περίοδο και από την 1η Σεπτεμβρίου θα έχει φύγει οριστικά από τη δουλειά της στη Γερμανία. "Δεν είναι επάγγελμα να είσαι πολιτευτής ή περιφερειακός σύμβουλος. Εγώ έχω δουλειά", είπε με νόημα...

Ο κ. Ιωαννίδης ξεκαθάρισε μάλιστα και το τοπίο σχετικά με τα όσα προηγήθηκαν μέχρι η κ. Καλαϊτζή να είναι η οριστική επιλογή για υποψήφια αντιπεριφερειάρχη. "Από δύο ανθρώπους ζήτησα να είναι υποψήφιοι. Ο πρώτος ήταν ο Κώστας Ορφανός, που δεν μπόρεσε για προσωπικούς λόγους, όμως είναι μαζί μας και βοηθάει στον προεκλογικό αγώνα και η δεύτερη ήταν η Πόπη, για την οποία βάρυνε το γεγονός ότι έχει απήχηση στη Β΄ Θεσσαλονίκης, περιοχή στην οποία θα... χτυπήσουμε ως τις εκλογές και θα μας μάθουν καλύτερα από αυτούς που... ξέρουν σήμερα", δήλωσε ο κ. Ιωαννίδης.


του Τάσου Τασιούλα
voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=176200