02 Ιουνίου 2014

Ελλάδα σου λέει ο άλλος: Το βασικό αδίκημα του γιατρού-«μαϊμού» της Σκύρου έχει παραγραφεί!

Λέανδρος Ρακιντζής: «Αν εγώ έχω βάλει βόμβα στο Σύνταγμα πριν 20 χρόνια, και εκραγεί σήμερα, τότε το αδίκημα που έχω τελέσει έχει παραγραφεί (!)» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης

Παραγεγραμμένο είναι το βασικό αδίκημα του γιατρού-μαϊμού της Σκύρου, ο οποίος διατελούσε «ανενόχλητος» διευθυντής Γενικής Ιατρικής για 13 ολόκληρα χρόνια έχοντας καταθέσει πλαστό πτυχίο.

Την απίστευτη αυτή αποκάλυψη έκανε μιλώντας στο ΣΚΑΪ ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρος Ρακιντζής.

Θέλοντας, μάλιστα, να τονίσει το κενό που υπάρχει στο νομικό πλαίσιο περιέγραψε το ακόλουθο παράδειγμα: «Αν εγώ έχω βάλει βόμβα στο Σύνταγμα πριν 20 χρόνια, και εκραγεί σήμερα, τότε το αδίκημα που έχω τελέσει έχει παραγραφεί(!)»

Μιλώντας ειδικά για την περίπτωση του Γιάννη Καστάνη ο κ. Ρακιντζής αναρωτήθηκε: «Κανείς δεν πρόσεξε το πτυχίο του ανθρώπου αυτού, έδινε αυτός ο άνθρωπος ιατρικές οδηγίες;» διερωτήθηκε, αναφέροντας ότι ο ίδιος δεν είχε ενημερωθεί για το περιστατικό από την τοπική αυτοδιοίκηση και τις αρμόδιες υπηρεσίας προκειμένου να διερευνήσει το περιστατικό νωρίτερα.