Το αδιαχώρητο στο "Ν.Καζαντζάκης" από την έκρηξη τουρισμού μέσα στην καρδιά της σεζόν
Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο ξεπερνά στην καρδιά της τουριστικής σεζόν το αεροδρόμιο Ηρακλείου "Νίκος Καζαντζάκης" που και σήμερα έχει "πλημμύρισει" από κόσμο εξυπηρετώντας χιλιάδες επιβάτες που είτε καταφτάνουν από κάθε σημείο του κόσμου για να απολαύσουν τις διακοπές τους στο νησί μας είτε αναχωρούν με τις αποσκευές τους γεμάτες αναμνήσεις.
Οι προγραμματισμένες πτήσεις για σήμερα είναι συνολικά 165 ενώ στο πρόγραμμα έρχονται να προστεθούν και οι πτήσεις που αναμένεται να μεταφέρουν τους Ρώσους τουρίστες που βρέθηκαν ξεκρέμαστοι και εδώ στην Κρήτη μετά το κανόνι που βάρεσε ο τουριστικός οργανισμός Labirint με αποτέλεσμα στις αίθουσες του αεροδρομίου να επικρατεί το ... αδιαχώρητο.
Έκρηξη τουρισμού
Η εικόνα του ... συνωστισμού πάντως επικρατεί στα περισσότερα αεροδρόμια της χώρας σύμφωνα με την kathimerini.gr.
Ωστόσο οι έως τώρα ενδείξεις θέλουν τον εισερχόμενο τουρισμό να μην είναι ο πλέον «καλοπληρωτής», με αποτέλεσμα ο στόχος που είχε τεθεί από τους εκπροσώπους του κλάδου για αφίξεις που θα ξεπεράσουν τα 18,5 εκατ. έναντι 17,8 εκατ. το 2013, και έσοδα 13 δισ. ευρώ το 2014 (12,5 δισ. ευρώ άμεσα έσοδα το 2013) φαίνεται ότι θα επιβεβαιωθεί μόνο στο σκέλος των αφίξεων.
Οι αεροπορικές εταιρείες από την πλευρά τους αυξάνουν δρομολόγια και κυρίως αυξάνουν τις αεροπορικές θέσεις προκειμένου να εξυπηρετήσουν το κύμα ταξιδιωτών που παρατηρείται φέτος στη χώρα. Η ισχυροποίηση της Aegean Airlines μετά την εξαγορά της Olympic Air οδήγησε στην ένταξη νέων προορισμών στο δίκτυό της και στον εξορθολογισμό του προγράμματός της, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες της φετινής ζήτησης, σε συνδυασμό και με την αρκετά δυναμική είσοδο της Ryanair στην ελληνική αγορά.
Η επαναφορά της Ελλάδας σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό οδήγησε πολλές εταιρείες χαμηλού κόστους εκτός από τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας και στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Παρά την γκρίνια για τα υψηλά τέλη χρήσης του «Ελ. Βενιζέλος» οι low cost εταιρείες αυξήθηκαν φέτος σε 17, από 12 που ήταν πέρυσι, εκτελώντας 42% περισσότερες πτήσεις από το 2013. Παράλληλα εξυπηρετούν 35 προορισμούς, από 25 πέρυσι, αυξημένοι κατά 40%, συνδέοντας την Αθήνα με συνολικά 39 αεροδρόμια. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι χαμηλού κόστους εταιρείες διατηρούν το 29,3% των προγραμματισμένων πτήσεων που εκτελούνται στην Αθήνα.
Η φετινή καλοκαιρινή περίοδος βρήκε την Αθήνα να υποδέχεται αρκετές εταιρείες χαμηλού κόστους οι οποίες είχαν αποχωρήσει. Συγκεκριμένα επανέρχονται η Vueling, η Transavia, η Transavia France, η ΕasyJet (που διατηρεί μερίδιο 5% της ελληνικής αγοράς), η Meridianna Fl, η Niki, η Brussels Airlines, ενώ στα περιφερειακά αεροδρόμια πετούν απευθείας η Αirberlin και η Condor, που αποτελεί τον αεροπορικό βραχίονα του γερμανικού tour operator Thomas Cook. Καθίσταται σαφές ότι η είσοδος των χαμηλού κόστους αεροπορικών εταιρειών στην ελληνική αγορά τροποποιεί σημαντικά το αεροπορικό αλλά και το τουριστικό τοπίο της χώρας.
Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο ξεπερνά στην καρδιά της τουριστικής σεζόν το αεροδρόμιο Ηρακλείου "Νίκος Καζαντζάκης" που και σήμερα έχει "πλημμύρισει" από κόσμο εξυπηρετώντας χιλιάδες επιβάτες που είτε καταφτάνουν από κάθε σημείο του κόσμου για να απολαύσουν τις διακοπές τους στο νησί μας είτε αναχωρούν με τις αποσκευές τους γεμάτες αναμνήσεις.
Οι προγραμματισμένες πτήσεις για σήμερα είναι συνολικά 165 ενώ στο πρόγραμμα έρχονται να προστεθούν και οι πτήσεις που αναμένεται να μεταφέρουν τους Ρώσους τουρίστες που βρέθηκαν ξεκρέμαστοι και εδώ στην Κρήτη μετά το κανόνι που βάρεσε ο τουριστικός οργανισμός Labirint με αποτέλεσμα στις αίθουσες του αεροδρομίου να επικρατεί το ... αδιαχώρητο.
Έκρηξη τουρισμού
Η εικόνα του ... συνωστισμού πάντως επικρατεί στα περισσότερα αεροδρόμια της χώρας σύμφωνα με την kathimerini.gr.
Ωστόσο οι έως τώρα ενδείξεις θέλουν τον εισερχόμενο τουρισμό να μην είναι ο πλέον «καλοπληρωτής», με αποτέλεσμα ο στόχος που είχε τεθεί από τους εκπροσώπους του κλάδου για αφίξεις που θα ξεπεράσουν τα 18,5 εκατ. έναντι 17,8 εκατ. το 2013, και έσοδα 13 δισ. ευρώ το 2014 (12,5 δισ. ευρώ άμεσα έσοδα το 2013) φαίνεται ότι θα επιβεβαιωθεί μόνο στο σκέλος των αφίξεων.
Οι αεροπορικές εταιρείες από την πλευρά τους αυξάνουν δρομολόγια και κυρίως αυξάνουν τις αεροπορικές θέσεις προκειμένου να εξυπηρετήσουν το κύμα ταξιδιωτών που παρατηρείται φέτος στη χώρα. Η ισχυροποίηση της Aegean Airlines μετά την εξαγορά της Olympic Air οδήγησε στην ένταξη νέων προορισμών στο δίκτυό της και στον εξορθολογισμό του προγράμματός της, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες της φετινής ζήτησης, σε συνδυασμό και με την αρκετά δυναμική είσοδο της Ryanair στην ελληνική αγορά.
Η επαναφορά της Ελλάδας σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό οδήγησε πολλές εταιρείες χαμηλού κόστους εκτός από τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας και στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Παρά την γκρίνια για τα υψηλά τέλη χρήσης του «Ελ. Βενιζέλος» οι low cost εταιρείες αυξήθηκαν φέτος σε 17, από 12 που ήταν πέρυσι, εκτελώντας 42% περισσότερες πτήσεις από το 2013. Παράλληλα εξυπηρετούν 35 προορισμούς, από 25 πέρυσι, αυξημένοι κατά 40%, συνδέοντας την Αθήνα με συνολικά 39 αεροδρόμια. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι χαμηλού κόστους εταιρείες διατηρούν το 29,3% των προγραμματισμένων πτήσεων που εκτελούνται στην Αθήνα.
Η φετινή καλοκαιρινή περίοδος βρήκε την Αθήνα να υποδέχεται αρκετές εταιρείες χαμηλού κόστους οι οποίες είχαν αποχωρήσει. Συγκεκριμένα επανέρχονται η Vueling, η Transavia, η Transavia France, η ΕasyJet (που διατηρεί μερίδιο 5% της ελληνικής αγοράς), η Meridianna Fl, η Niki, η Brussels Airlines, ενώ στα περιφερειακά αεροδρόμια πετούν απευθείας η Αirberlin και η Condor, που αποτελεί τον αεροπορικό βραχίονα του γερμανικού tour operator Thomas Cook. Καθίσταται σαφές ότι η είσοδος των χαμηλού κόστους αεροπορικών εταιρειών στην ελληνική αγορά τροποποιεί σημαντικά το αεροπορικό αλλά και το τουριστικό τοπίο της χώρας.