29 Αυγούστου 2014

Ξεκίνησε η εποχή ακμής του Μαραθώνα... ορκίστηκε ο Ψινάκης και του ευχήθηκαν "και Πρωθυπουργός"

«Εδώ από την αφετηρία του Μαραθώνιου δρόμου, ξεκινά και η δική μου διαδρομή σήμερα για τα επόμενα πέντε χρόνια στο δήμο», με αυτά τα λόγια και εμφανώς συγκινημένος ο νέος δήμαρχος Μαραθώνα, Ηλίας Ψινάκης ορκίστηκε σήμερα το μεσημέρι, παρουσία φίλων αλλά κατοίκων της περιοχής.
Ανάμεσα στους ανθρώπους που ήθελαν να μιλήσουν και να συγχαρούν τον Ηλία Ψινάκη ήταν και μια ψηφοφόρος , η 90χρονη Πηγή Σαφρά, η οποία τους ευχήθηκε να γίνει και πρωθυπουργός.

Ο νέος δήμαρχος , γνωστός για το χιούμορ αλλά και την ευγένεια του από την εξέδρα όπου βρίσκονταν γονάτισε και δέχτηκε τα λουλούδια που του πρόσφερε η πιο μεγάλη κάτοικος του δήμου του…

Μάλιστα ο νέος δήμαρχος απείλησε τους συνεργάτες του ότι θα τους βγάλει το λάδι στη δουλειά και ξεκαθάρισε ότι «Δεν θέλω διχόνοια και μιζέρια, θέλω να είναι όλοι ενωμένοι και να πιστέψουν ότι βάλαμε, εγώ και οι συνεργάτες μου τις βάσεις για τα επόμενα πέντε χρόνια», ενώ αποκάλυψε και την απαγόρευση που έχει επιβάλλει στον εαυτό του: Έχω απαγορεύσει στον εαυτό μου να λέει «ΘΑ» γιατί πιστεύω πως μόνο οι πράξεις μιλάνε.Δευτέρα λοιπόν, 1η Σεπτέμβρη πιάνουμε δουλειά».