08 Σεπτεμβρίου 2014

A. Νεράτζη: Ο ΣΥΡΙΖΑ παραποίησε τα λεγόμενα μου

[Η λογική όμως αν συνεχίσουμε έτσι επιμένει: Πριν 50 χρόνια ομοφυλοφιλία = κτηνοβασία = παιδοφιλία  = αρρώστια, τώρα ομοφυλοφιλία = υγεία και παιδοφιλία = κτηνοβασία = αρρώστια... σε 50 χρόνια θα είναι πάλι ίδια... δηλ. όλα καλά...]

Μετά το σάλο και τις έντονες αντιδράσεις που ξεσήκωσε η τοποθέτηση του βουλευτή  Αναστασίου Νερατζη για το  σύμφωνο συμβίωσης στο  αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, ο πρώην υφυπουργός δηλώνει στο «Π» πως ουδέποτε εξομοίωσε την κτηνοβασία με την παιδοφιλία και πως δέχεται στοχευμένη επίθεση από τον ΣΥΡΙΖΑ.

«Από το βήμα της Βουλής, τοποθετήθηκα υπέρ των νομικών δικαιωμάτων των ομοφύλων, όμως κάποιες συνάδελφοι της αξιωματικής αντιπολίτευσης θέλησαν να διαστρεβλώσουν τα λεγόμενα μου. Εγώ, κατά τη διάρκεια της ομιλίας μου τόνισα πως υπάρχουν ευρωπαϊκά κράτη, όπως για παράδειγμα η Ολλανδία που έχουν αναγνωρίσει την παιδοφιλία και διερωτήθηκα αν θα πάμε ένα βήμα πιο πέρα και αν θα αναγνωρίσουμε κι εμείς κάτι τέτοιο. Υπάρχουν επίσης οίκοι ανοχής που επιτρέπουν την κτηνοβασία, τι θα κάνουμε θα το υιοθετήσουμε και εμείς; Η κυρία  Κατριβάνου από τα έδρανα με διέκοψε λέγοντας μου ότι εξισώνω την κτηνοβασία με την παιδοφιλία, ακολούθησε αναταραχή στην αίθουσα της ολομέλειας κι έτσι ξεκίνησε μια στοχευμένη επίθεση εναντίον μου περί ομοφοβίας» επισημαίνει ο Α. Νερατζης.

Παράλληλα, ο ίδιος ξεκαθαρίζει πως τάσσεται κατά του συμφώνου συμβίωσης λέγοντας πως «δεν έχει καμία θέση» στην κοινωνία.

Της  Άννας Καραβοκύρη
http://www.paraskhnio.gr/neratzis-sto-p-o-syriza-parapoiise/