20 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ! Ξανά υποψήφιος ο Γιώργος Προκοπάκης για τη… ΝΕΡΙΤ!

Θυμίζουμε ότι έχει προσφύγει στη Δικαιοσύνη εναντίον της απόλυσής του τον Μάιο!!

Τη υποψηφιότητα του για την θέση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΝΕΡΙΤ υπέβαλε ξανά σήμερα, αργά το απόγευμα, ο Γιώργος Προκοπάκης. Ο κ. Προκοπάκης θυμίζουμε ότι είχε επιλεγεί τον Οκτώβριο ως πρόεδρος  και διευθύνων σύμβουλος από το Εποπτικό Συμβούλιο το οποίο στη συνέχεια τον απομάκρυνε από τη  συγκεκριμένη θέση. Σε ανάρτησή του στο Facebook Ο κ. Προκοπάκης εξηγεί τους λόγους για τους οποίους υπέβαλε ξανά υποψηφιότητα

«Αργά το απόγευμα της Παρασκευής 19/9, υπέβαλα υποψηφιότητα για τη θέση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΝΕΡΙΤ, θέση από την οποία αποπέμφθηκα 5/5. Για την απαλλαγή από τα καθήκοντά μου έχω προσφύγει στη δικαιοσύνη. Κάποτε θα κριθεί το νόμιμο. Πάντως, παρά εισαγγελική παραγγελία, τα πρακτικά δεν έγιναν διαθέσιμα, ούτε έγινε δημόσια ανακοίνωση σχετικά με τα σημεία στα οποία παρέβην τον ιδρυτικό νόμο της ΝΕΡΙΤ, παρά τη δημόσια προαναγγελία στις 15/5. Η κατάθεση της υποψηφιότητας ήταν απόφαση που είχε ληφθεί πολύ καιρό πριν και δεν σχετίζεται με τις τελευταίες εξελίξεις – μακάρι να μη συνέβαιναν.

Οι λόγοι που επιλέγω να εκτεθώ ξανά, παρά το ότι θα με κρίνει το ίδιο Εποπτικό Συμβούλιο που με απέπεμψε είναι:

Α. Προσωπικοί

Προφανώς επιδιώκω την αποκατάσταση της επαγγελματικής και ηθικής μου υπόστασης, δεδομένου πως – όπως θεωρώ εγώ βέβαια – ουδεμία μη σύννομη ενέργεια μπορεί να προσαφθεί.

Είναι υποχρέωσή μου απέναντι στους συνεργάτες που παρά τη βέβαιη για τη μέγιστη πλειοψηφία τους διακοπή της συνεργασίας, έδωσαν την ψυχή τους και έδειξαν τον επαγγελματισμό τους για να βγει το κανάλι.

Β. Πολιτικοί

Πιστεύω βαθιά πως υπάρχουν τρόποι να προωθηθούν μεταρρυθμίσεις σε εχθρικό προς αυτές περιβάλλον. Απαιτείται προσήλωση σε στόχους και αποφασιστικότητα για συγκρούσεις με μικρά και μεγάλα συμφέροντα αλλά και νοοτροπίες.

Γ. Επιχειρησιακοί και προστασία του δημόσιου συμφέροντος

Δεν έχει έννοια η κατάθεση προθέσεων. Στα Notes έχω σύντομο απολογισμό της επτάμηνης θητείας μου. Μπορεί να κρίνει ο καθένας.

Έχω πει πολλές φορές: καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του.

Σύντομος Απολογισμός Διοίκησης ΝΕΡΙΤ
Περίοδος 03/10/2013– 05/05/2014

Γιώργος Προκοπάκης
Αύγουστος 2014

Εισαγωγή
Στην διοίκηση και καθημερινή λειτουργία της ΝΕΡΙΤ εμπλέκονται τέσσερις παράγοντες (αναφορά στις προβλέψεις του 4173/2013):
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, με το Διοικητικό Συμβούλιο, για την άσκηση της διοίκησης της εταιρείας.
Το Εποπτικό Συμβούλιο, το οποίο ασκεί εποπτεία, έχει την ευθύνη της στρατηγικής της εταιρείας, κυρίως όμως είναι θεματοφύλακας και εγγυητής της ανεξαρτησίας του φορέα.
Ο Υπουργός Τύπου ως επιβλέπων από τη μεριά της κυβέρνησης, χωρίς δυνατότητα παρέμβασης στα της διοίκησης.
Το Δημόσιο (Υπουργεία Οικονομικών, Πολιτισμού, Τύπου) εκπροσωπούμενο από τον ΥΠΟΙΚ, ως «μέτοχος» της εταιρείας. Ο «μέτοχος» επηρεάζει εμμέσως τη διοικητική λειτουργία με επιλογές υψηλού επιπέδου (διάθεση περιουσιακών στοιχείων, θεσμικά ζητήματα, …).
Κατά την αρχική περίοδο λειτουργίας της ΝΕΡΙΤ, με τις εκκρεμότητες τηςπρώην ΕΡΤ, στις σχέσεις της διοίκησης της εταιρείας και του «μετόχου»υπεισέρχεται και η αντιμετώπιση ζητημάτων εκκαθάρισης της ΕΡΤ, τόσον όσον αφοράοικονομικά ζητήματα, αλλά και θεσμικά.
Η διοίκηση της εταιρείας συνεργάσθηκε όσο επέτρεπαν οι συνθήκες με τουςάλλους παράγοντες. Στη συνεργασία πρώτιστο μέλημα ήταν η διαφύλαξη της ανεξαρτησίαςτου φορέα. Το θεσμικό πλαίσιο προβλέπει για τη διαφύλαξη της ανεξαρτησίας απόπαρεμβάσεις της εκτελεστικής εξουσίας, πλην όμως η ανεξαρτησία και η αποφυγήπαθογενειών του παρελθόντος κινδυνεύουν από μικρά και μεγάλα συμφέροντα. Ηδιοίκηση υιοθέτησε πολιτική «μηδενικής ανοχής», με αναπόφευκτες συγκρούσεις.
Στη συνεργασία με τους άλλους παράγοντες, η διοίκηση τήρησε την αρχή τηςκατανεμημένης ευθύνης. Θέματα που αφορούν τον χαρακτήρα της εταιρείας ως ΔΕΚΟδιαπραγματεύονται μόνον με τον «μέτοχο». Ομοίως τα θέματα εκκαθάρισης ΕΡΤ.
Παρακάτω γίνεται σύντομος απολογισμός της επτάμηνης θητείας, σε δύοενότητες: στρατηγική και διοίκηση της εταιρείας.

Στρατηγική – Σχέσεις με «μέτοχο»

Με την ανάληψη της διοίκησης (03/10/2013), οι βασικές επιλογές ήταν δύο:
Η δραστηριοποίηση της ΝΕΡΙΤ ως φορέα σχεδιασμού, χωρίς διεπιφάνεια με τον ενδιάμεσο φορέα Δημόσια Τηλεόραση (ΔΤ) – όποτε όλα τα προαπαιτούμενα για την αυτόνομη λειτουργία του νέου φορέα θα είχαν ικανοποιηθεί, θα αποφασιζόταν η λειτουργία.
Η σύντομη λειτουργία του ραδιοτηλεοπτικού φορέα με παροχή περιεχομένου προς τους πολίτες και η οργανωτική ολοκλήρωση του φορέα «εν λειτουργία».
Η επιλογή 1 είναι θεωρητικά η ορθολογική. Πλην όμως ο «μέτοχος» και κυρίωςτο ΥΠΟΙΚ δεν μπορούσε να την δεχθεί λόγω (α) χρόνου και κόστους, (β) διαιώνισηςεκκρεμοτήτων με διεθνείς οργανισμούς – πέραν του «πολιτικού» υπεισέρχεταισημαντικό οικονομικό κόστος, (γ) αδυναμία επαναφοράς ανταποδοτικού τέλους,δηλαδή τόσο αδυναμία χρηματοδότησης του «έργου» όσο και ικανοποίησης απαιτήσεωντου μεσοπρόθεσμου προγράμματος.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κατέθεσε στις 09/10/2013 πρόταση προςτην European Broadcasting Union (EBU), παρουσία και με τη συμφωνία του Υπουργού Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης καιτου Προέδρου του Εποπτικού Συμβουλίου ΝΕΡΙΤ στο πλαίσιο της δεύτερης επιλογής.Το σχέδιο προέβλεπε την απόκτηση (ή το δικαίωμα χρήσης) από τη ΝΕΡΙΤ τωνυποδομών και παραγωγικών στοιχείων που θα ικανοποιούν τις προβλέψεις τηςκοινοτικής νομοθεσίας περί «καθολικού παρόχου», εκπόνηση ιδίου τηλεοπτικού προγράμματοςκαι χρησιμοποίηση σε μία μεταβατική περίοδο προσωπικού τρίτου φορέα (ενπροκειμένω της ΔΤ), μέχρις ότου στελεχωθεί ακολουθώντας τις χρονοβόρεςδιαδικασίες ΔΕΚΟ. Το σχέδιο έγινε αποδεκτό από όλους τους συμμετασχόντες στησυνάντηση. Οι λεπτομέρειές του και η τελική διαμόρφωση καθορίσθηκαν την18/12/2013, με την συνεργασία του ΥΠΟΙΚ και την έγκριση του ΝΣΚ. Την ίδια μέραη ΝΕΡΙΤ εγγυήθηκε τη συμφωνία Δημοσίου – EBU, μετην οποία αφ’ ενός μεν ήρθησαν όλες οι εκκρεμότητες, αφ’ ετέρου δε ανελήφθη ηυποχρέωση εκπομπής τηλεοπτικού προγράμματος μέχρι 27/4/2014. Τα παρεπόμενα τηςσυμφωνίας, κυρίως η ανάληψη της διοίκησης καιτης ΔΤ, επικυρώθηκαν σε ευρεία σύσκεψη σε ανώτατο επίπεδο, υπό τον ΥπουργόΕπικρατείας την 17/01/2014.
Η συμφωνία, η οποία βεβαίως καθόριζε την μεταβατική περίοδο, είχε τεράστια σημασίαγια τον «μέτοχο»:
Διακανονίσθηκαν οι οφειλές της πρώην ΕΡΤ και του Δημοσίου, συμπεριλαμβανομένης της απάλειψης οφειλής €350.000.
Διασφαλίσθηκαν τα δικαιώματα Eurovision Song Contest, για τα οποία το δημόσιο είχε ήδη καταβάλει €115.000 – χωρίς τη συμφωνία η χώρα δεν θα είχε δικαίωμα συμμετοχής, ο δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας δεν θα είχε δικαίωμα εκπομπής (η τηλεθέαση τελικώς υπερέβη το 70%) ενώ δεν μπορούσε να ανακτηθεί το κόστος συμμετοχής.
Διασφαλίσθηκαν τα δικαιώματα του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, ύψους €13.000.000 και για τα οποία είχαν ήδη καταβληθεί δόσεις συνολικού ύψους €9.500.000. Χωρίς τη συμφωνία ο δημόσιο φορέας, παρά το ότι είχε ήδη καταβάλει σημαντικό ποσό, δεν θα είχε δικαίωμα εκπομπής. Από το Παγκόσμιο Κύπελλο προσπορίσθηκαν τελικώς (δημοσιογραφικές πηγές) περί τα €9.000.000 διαφημιστικών εσόδων, η δε τηλεθέαση ξεπέρασε και το 90%.
Διασφαλίσθηκε η πρόσβαση στις παροχές και εξυπηρετήσεις που προσφέρει η EBU στα μέλη της (κυρίως κυκλώματα, αλλά και παραγωγές όπως τα debates για τον ευρωπρόεδρο) σε μη-μέλος, χωρίς κόστος μέχρις ότου η ΝΕΡΙΤ γίνει μέλος της EBU.
Πέραν του οικονομικού υπήρχε και «πολιτικό» όφελος:
Δρομολογήθηκε η επιστροφή της χώρας στην ευρωπαϊκή ραδιοτηλεοπτική οικογένεια.
Διασφαλίσθηκε η διενέργεια των διπλών εκλογών του Μαΐου από ανεξάρτητο φορέα (ΝΕΡΙΤ) και όχι από Γραμματεία Υπουργείου (ΔΤ).
Διευκολύνθηκε η «επιστροφή» στον δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα κομμάτων της αντιπολίτευσης (ΔΗΜΑΡ, ΚΚΕ – αλλά και ΣΥΡΙΖΑ, από 07/03/2014 καταθέτει επισήμως αιτήματα εξυπηρέτησης/κάλυψης).
Το σχέδιο, παρά τις αντιξοότητες, εκτελέσθηκε επιτυχώς. Υπήρξε καθυστέρησημιας εβδομάδας (λειτουργία 04/05/2014) λόγω αδυναμίας του «μετόχου» ναμεταβιβάσει τη χρήση του δικτύου αναμεταδοτών προ της 30/04. Κατάληξη ήταν ηεπίσημη αποδοχή της αίτησης μέλους από την EBU αμέσως μετά την ψήφιση τηςτροπολογίας για το δίκτυο αναμεταδοτών με προοπτική την επισημοποίηση τηςιδιότητας μέλους την 30/06 στη Γενική Συνέλευση της EBU.
Στο πλαίσιο διευκόλυνσης του «μετόχου» με τις εκκρεμότητες της πρώην ΕΡΤ, ηΔιοίκηση προχώρησε στα παρακάτω:
Δημιουργήθηκε πλαίσιο «ανάληψης απομενουσών υποχρεώσεων ΕΡΤ/Δημοσίου» σχετικά με το τηλεοπτικό πρόγραμμα, με αποτέλεσμα να διευκολύνεται η εκκαθάριση ενώ η ΝΕΡΙΤ έχει πρόσβαση σε πρόγραμμα χωρίς άμεσο κόστος. Στις περιπτώσεις δε που υπήρχε υποχρέωση εις είδος (διαφημιστικός χρόνος), με την αναμορφωμένη πολιτική (βλ. παρακάτω Β.11) προκύπτει οικονομικό όφελος για τη ΝΕΡΙΤ (πράγμα που ισοδυναμεί με αναδιαπραγμάτευση της αρχικής συμφωνίας της πρώην ΕΡΤ προς όφελος του «μετόχου»).
Δημιουργήθηκε πλαίσιο χρήσης του Αρχείου της ΕΡΤ (η κυριότητά του παραμένει στο Δημόσιο).
Έγινε διαπραγμάτευση με τρία Υπουργεία για τις εκκρεμότητες με πρώην εργαζομένους της ΕΡΤ και συμβασιούχους της ΔΤ η οποία κατέληξε στην τροπολογία η οποία τελικώς ψηφίσθηκε την 07/05. Το ενδιαφέρον της ΝΕΡΙΤ ήταν στο ξεκαθάρισμα του πλαισίου μέσα στο οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες (είτε με πρόσληψη σε περίπτωση επιτυχίας είτε με συμβάσεις) των συγκεκριμένων επαγγελματιών.
Τέλος, παρά το ότι επί μέρους ζητήματα είχαν υποστεί επεξεργασία, η ΝΕΡΙΤδεν είχε προχωρήσει στην εκπόνηση ολοκληρωμένου πενταετούς στρατηγικού σχεδίου.Σύμφωνα με τον 4173, το στρατηγικό σχέδιο είναι ευθύνη του ΕποπτικούΣυμβουλίου, το οποίο στερούμενο πόρων εντέλλεται την εισήγησή του από τοΔιοικητικό Συμβούλιο. Το Εποπτικό Συμβούλιο δεν ανέλαβε πρωτοβουλία. Ο«μέτοχος» έχει εξασφαλίσει πόρους από το ΕΣΠΑ, υπό τη διαχείριση της ΓΓΕνημέρωσης, για την εκπόνηση δύο μελετών για την εκπόνηση της στρατηγικής τηςεταιρείας, ύψους €60.000 και €486.000. Η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ συνεισέφερε στηνεκπόνηση του αντικειμένου του έργου και των τεχνικών απαιτήσεων καιπροδιαγραφών, όμως μέχρι τις αρχές Μαΐου δεν είχαν προκηρυχθεί. Σε κάθεπερίπτωση, ο «μέτοχος» δεν είχε (και δεν έχει) αποσαφηνίσει το πλαίσιολειτουργίας του νέου δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα ώστε να είναι δυνατή ηεκπόνηση επιχειρησιακά χρήσιμου σχεδίου – αναφορά στην κυριότητα περιουσιακώνστοιχείων, στη διάθεση (με όποιο τρόπο) άλλων κυρίως του δικτύου περιφερειακώνραδιοσταθμών, στη διαθεσιμότητα εγκαταστάσεων κυρίως Θεσσαλονίκης.

Διαχειριστικός Απολογισμός

Α. Διοικητικός Τομέας:

Εκπόνηση και συνεχής επικαιροποίηση («κυλιόμενο») Εσωτερικού Επιχειρησιακού Προγράμματος (κατά 4β του 4173 – πρώτη έκδοση 21/11/2013)
Διαπραγμάτευση με ΓΛΚ για προϋπολογισμό 2014, καθώς και προϋπολογισμούς μέχρι 2017 (η ΝΕΡΙΤ ως ΔΕΚΟ εντάσσεται στο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα)
Κατάρτιση κανονισμών (κατά 4γ)
Επιλογή Γενικών Διευθυντών (κατά το 4ζ)
Επιλογή Διευθυντών διοικητικών διευθύνσεων (Οικονομικό, Εμπορικό, Ανθρώπινο Δυναμικό)
Πλήρης ικανοποίηση των στόχων προϋπολογισμού της ΝΕΡΙΤ (κατά 4ε).
Ενέκρινε το ραδιοτηλεοπτικό πρόγραμμα και μερίμνησε για την εκτέλεσή του (κατά 4δ – κατασκευή σκηνικών, οργάνωση εσωτερικών παραγωγών, δημιουργία υποστηρικτικού υλικού, προμήθεια ελληνικού προγράμματος [ταινίες], προμήθεια ξένου προγράμματος [ταινίες και σειρές υψηλής ποιότητας – BBC, ITV, Shine, …], προμήθεια νέου ελληνικού προγράμματος [είκοσι εκπομπές]).
Εισαγωγή διαδικασίας επιλογής προγράμματος σε τέσσερα στάδια, με αποσύνδεση δημιουργικών κριτηρίων και τελικού κόστους παραγωγής.
Ανάπτυξη εφαρμογών νέων μέσων, με επιτυχή παρουσίαση στο διαδίκτυο πρακτικώς όλων των δραστηριοτήτων της ελληνικής προεδρίας.
Προκήρυξη και εκτέλεση διαγωνισμού πρόσληψης μέσω ΑΣΕΠ με επιτυχή κατάληξη (πρώτες προσλήψεις από προσωρινούς πίνακες 5/5/2014)
Προκήρυξη διαγωνισμού πρόσληψης εκτός ΑΣΕΠ (δημοσιογράφοι, καλλιτέχνες), ολοκλήρωση και κατάθεση αποτελεσμάτων πρώτης φάσης σε συμβολαιογράφο. Ολοκλήρωση δεύτερης φάσης για τέσσερις (4) κατηγορίες δημοσιογράφων.
Μελέτη κανόνων δεοντολογίας BBC και TVF. Μελέτη κανόνων δεοντολογίας ΕΣΡ.
Αποκατάσταση σχέσεων με διεθνείς οργανισμούς EBU, ARTE, Euronews.

Β. Οικονομικός Τομέας:

Δέσμευση προμηθευτών υλικού για το έργο ψηφιακής μετάβασης σε συνολικό κόστος €4.5 εκατ (πρβλ, προϋπολογισμός Ιουνίου 2013 του ιδίου έργου €9 εκατ).
Μείωση κόστους κάλυψης ειδησεογραφικών αναγκών από Associated Press κατά 80% έναντι της ΕΡΤ ($7.000/μήνα έναντι $37.000/μήνα επί ΕΡΤ), αναβάθμιση υπηρεσιών με πρόσβαση στο αρχείο ($700/μήνα)
Συμφωνία με EBU για παροχή του συνόλου του διαθεσίμου ραδιοφωνικού υλικού (ζωντανό και αρχείο) με μείωση κόστους κατά 55% (€40.000/έτος έναντι €95.000/έτος).
Αγορά δικαιωμάτων εκπομπής Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Κλειστού Στίβου 2014 μέσω διεθνών οργανισμών (EBU, IAAF) έναντι €20.000 – το προϊόν διετίθετο από τοπικό αντιπρόσωπο έναντι €300.000 (όφελος 93%).
Συμφωνία με NOVA για ταυτόχρονη μετάδοση του αγώνα Μάντσεστερ-Ολυμπιακός με συνολικό όφελος €384.000, περίπου το 40% των ετησίων εσόδων της ΕΡΤ από Champions League – από ένα και μόνο αγώνα!
Συμφωνία με φορέα συλλογικής διαχείρισης δικαιωμάτων δημιουργικών συντελεστών παραγωγών με μείωση κόστους (κατά περίοδο και είδος εκπομπής) από 35% έως 95% (!). Πλην του οικονομικού οφέλους, η συμφωνία έχει θετικές επιπτώσεις στην εξάλειψη (πιθανής) διαπλοκής προσωπικού της εταιρείας και παραγωγών.
Συμφωνία με φορέα συλλογικής διαχείρισης δικαιωμάτων ηθοποιών με μείωση κόστους κατά 27%. Πλην του οικονομικού οφέλους, η συμφωνία έχει θετικές επιπτώσεις στην εξάλειψη (πιθανής) διαπλοκής προσωπικού της εταιρείας και παραγωγών.
Προμήθεια ελληνικού και ξένου προγράμματος (ταινίες, σειρές) με μείωση κόστους περίπου 50% έναντι της ΕΡΤ.
Προμήθεια νέου ελληνικού προγράμματος με μείωση κόστους περίπου 40% έναντι της ΕΡΤ (περίπου 30% έναντι της εσωτερικής κοστολόγησης) – βλ. διαδικασία Α.8 ανωτέρω.
Συμφωνία με ΟΤΕ-TV για την χρησιμοποίηση του κορυφαίου αθλητικού παρουσιαστή της χώρας κ. Αλέξη Σπυρόπουλου κατά τις μεταδόσεις του Mundial χωρίς κόστος για τη ΝΕΡΙΤ.
Αλλαγή της κοστολόγησης συμψηφιστικού διαφημιστικού χρόνου από βάση αναφοράς το λεπτό σε κόστος ανά ζώνη. Με τον τρόπο αυτό μηδενίστηκαν οι υποχρεώσεις του Ειδικού Διαχειριστή έναντι της αγοράς λόγω μη εκτελεσθέντος υπολοίπου διαφημιστικού χρόνου (Eurovision 2013, Formula 1 2013) και η ΝΕΡΙΤ προσπορίσθηκε περίπου €600.000 διαφημιστικού οφέλους.
Συμφωνίες πώλησης διαφημιστικού χρόνου κατά το Mundial μέχρι 11/4/2014 ύψους €5.5 εκατ. Στο Διοικητικό Συμβούλιο της 30/4, ο τότε Πρόεδρος προέβλεψε πως τα σχετικά διαφημιστικά έσοδα θα φθάσουν μέχρι τα €8 εκατ (τελικώς το ύψος αυτό ξεπεράσθηκε κατά τι).
Επαναλειτουργία του Τρίτου Προγράμματος με μοντέλο outsourcing στους ίδιους τους συντελεστές. Το κόστος μειώθηκε κατά 40% έναντι της ΕΡΤ. Το μοντέλο διατηρήθηκε από την επόμενη διοίκηση και επεκτείνεται για την επαναλειτουργία της πρώην ΕΡΑ2.
Ενεργός διαχείριση διαθεσίμων (μέρος του μετοχικού κεφαλαίου) με μέση απόδοση περίπου 2.9% (Alpha Bank).

Γ. Τεχνικός Τομέας:

Εκπόνηση μελέτης τεχνολογικής αναβάθμισης Master Control από τον διεθνή οίκο Ericsson Global Solutions.
Δοκιμαστική λειτουργία δεύτερου καναλιού τηλεόρασης στις 12/4/2014 (παράλληλη μετάδοση Επιταφίου και αγώνα μπάσκετ Παναθηναϊκού στην Τουρκία) με απόλυτη επιτυχία.
Δοκιμαστικό πρόγραμμα δύο μηνών για το Τρίτο Πρόγραμμα.
Δεύτερο κανάλι τεχνικώς έτοιμο προς 24ωρη εκπομπή για τις 12/5/2014.
Συμφωνία με Digea και ΕΕΤΤ για την ψηφιακή μετάβαση.