09 Σεπτεμβρίου 2014

«Γιατί κατέδωσα τον ίδιο μου τον γιο ως δολοφόνο της μητέρας του»

Απάντηση στις δηλώσεις που έκανε χθες στο protothema.gr η κόρη του, έδωσε ο Γιάννης Μπατζακάκης, πρώην σύζυγος της αδικοχαμένης Ευαγγελίας Ιεροβασίλη, η οποία πριν από δύο χρόνια, έχασε την ζωή της από τα χέρια του ίδιου της του γιου, στο Γεννάδι της Ρόδου.

Ο Γιάννης Μπατζακάκης, ο οποίος ήταν παντρεμένος για 25 χρόνια με την άτυχη γυναίκα, μιλάει στο protothema.gr για την δύσκολη απόφαση, να καταγγείλει ο ίδιος στην αστυνομία την δολοφονία της πρώην συζύγου του, από τα χέρια του ίδιου τους του παιδιού.

Ο Γιάννης Μπατζακάκης, πατέρας του μητροκτόνου Νίκου, εξηγεί πώς έμαθε ότι ο ίδιος του ο γιος σκότωσε την πρώην γυναίκα του.

Το σοκ που υπέστη ήταν μεγάλο και έπρεπε να σκεφτεί καθαρά έως ότου να καταθέσει στις αρχές την δολοφονία, όπως ο ίδιος λέει, σε μία προσπάθεια να εξηγήσει γιατί κατέθεσε αυτά που ήξερε με καθυστέρηση.

«Όταν ο Νίκος νοσηλευόταν στο Βενιζέλειο στην Κρήτη, το είχε εκμυστηρευτεί στην τωρινή σύζυγό μου, αφού εκείνη τον περιέθαλπε καθ' όλη τη διάρκεια της νοσηλείας του. Εγώ το έμαθα πριν από περίπου τέσσερις μήνες. Όταν το έμαθα ήταν σαν να έπεσε κεραυνός και με πλάκωσε».

Στην συνέχεια, ο Γιάννης Μπατζακάκης αναφέρει το πόσο δύσκολη απόφαση ήταν για εκείνον, να πάει και να καταγγείλει το ίδιο του το παιδί ως δολοφόνο, που με δεκατέσσερις μαχαιριές σκότωσε την ίδια του την μάνα.

«Τον Νίκο σαν πατέρας τον πρόσεχα. Είναι γιος μου, δεν ήξερα τι απόφαση να έπαιρνα. Ποιος γονιός βάζει το παιδί του φυλακή; Το άρρωστο παιδί του; Εγώ το έκανα. Αφού πήρα την απόφαση, πήγα στην Ασφάλεια της Ρόδου και κατέθεσα ότι ήξερα» τονίζει συγκινημένος ο Γιάννης Μπατζακάκης.

Μάλιστα κατηγορεί την κόρη του πως όσα λέει είναι ψέματα, αφού σε συνεργασία με τον ετεροθαλή αδερφό της από την Αυστραλία, προσπαθούν να τον βάλουν φυλακή.

Χαρακτηριστικά αναφέρει: «Όλα αυτά που γίνονται από την κόρη μου και τον ετεροθαλή αδερφό της, γίνονται για να πάρουν την περιουσία που δημιουργήσαμε εγώ και η πρώην γυναίκα μου στα 25 χρόνια γάμου μας».

«Όσα λέει η κόρη μου είναι ψέματα, προσπαθεί να με κλείσει φυλακή. Είναι η τρίτη φορά που το κάνει. Την πρώτη φορά μου είπαν ότι είχα ξεβιδώσει τα μπουλόνια του ΙΧ που της είχα αγοράσει. Την δεύτερη φορά ήταν, όταν είχα ένα δικαστήριο και δεν μπορούσα να παρευρεθώ και ζήτησα από την πρώην γυναίκα μου και την κόρη μου να πάνε. Εκείνες δεν πήγαν και εγώ έφαγα πρόστιμο και με συνέλαβαν και η τρίτη, είναι τώρα, που προσπαθεί με κάθε τρόπο να με κατηγορεί» λέει αγανακτισμένος ο πρώην σύζυγος της άτυχης Ευαγγελίας Ιεροβασίλη.

Ρεπορτάζ: Χρήστος Χατζησπύρου
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ