Η κατάταξη, που καταρτίζεται από την εταιρία συμβούλων Interbrand, εξετάζει τρία βασικά κριτήρια. Εκτός από την οικονομική απόδοση των επώνυμων προϊόντων, εξετάζει επίσης πώς η μάρκα επηρεάζει την επιλογή του πελάτη και αν αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της τιμής ενός προϊόντος.
Με αποτίμηση 118.900 εκατομμύρια δολάρια, η Apple αύξησε την αξία της κατά 21% από έτος σε έτος, ενώ η αξία της Google που υπολογίζεται στα 107.430.000.000 δολάρια αυξήθηκε κατά 15% σε σχέση με πέρυσι.
Οι υπόλοιπες μάρκες που συμπληρώνουν τη λίστα είναι:
- Apple – 118 δισεκατομμύρια δολάρια
- Google – 107 δισεκατομμύρια δολάρια
- Coca Cola – 81 δισεκατομμύρια δολάρια
- ΙΒΜ
- Μicrosoft – 61 δισεκατομμύρια δολάρια
- General Electric – 45 δισεκατομμύρια δολάρια
- Samsung
- Toyota – 42 δισεκατομμύρια δολάρια
- Mc Donalds – 42 δισεκατομμύρια δολάρια
- Mercedes Benz
- BMW – 34 δισεκατομμύρια δολάρια
- Intel – 34 δισεκατομμύρια δολάρια
- Disney
- Cisco – 30 δισεκατομμύρια δολάρια
- Amazon – 29 δισεκατομμύρια δολάρια
- Oracle
- Hewlett Packard – 23 δισεκατομμύρια δολάρια
- Gilette
- Louis Vuitton
- Honda