11 Νοεμβρίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ-ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! Καταγγελία: Μου παρακράτησαν λεφτά από τη σύνταξή μου για χρέος

Μόνο στην Ελλάδα όποιος χρωστάει καταγγέλλει αυτούς που θέλουν τα λεφτά τους (άσχετα αν ο παππούς του βίντεο δεν έχει εκμεταλλευτεί το νόμο και δεν έχει δηλώσει το ακατάσχετο του λογαριασμού που προφανώς δεν ξέρει τι είναι πρότι λέει "έχω δηλώσει το λογαριασμό για να μπαίνει η σύνταξη")! Βέβαια είναι βολικό γιατί όλοι χρωστάνε στο κράτος και τις τράπεζες οπότε όλοι φωνάζουν... ήθελα να ξερα όμως τι θα λέγανε αν πηγαίνανε να σηκώσουν λεφτά από λογαριασμό τους και τους έλεγε η Τράπεζα "δεν μπορώ να στα δώσω γιατί πρέπει να πληρώσω τα ενοίκια του κτηρίου, τους μισθούς και την ασφάλεια των εργαζομένων κλπ"... Φυσικά όλα τα λεφτά είναι η γλάστρα του Παπαδάκη που λέει "αυτό είναι κλοπή"!

Παρακράτηση χρημάτων από τη σύνταξή του για χρέος του στο Παρακαταθηκών και Δανείων, κατήγγειλε ένας πολίτης στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1.

«Μου παρακράτησαν 580 ευρώ από τα 726 ευρώ που είναι η σύνταξή μου για χρέος μου στο Παρακαταθηκών και Δανείων», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1: