30 Νοεμβρίου 2014

ΑΙΣΧΟΣ! ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΚΕΪ ΛΕΕΙ ΚΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΟΣ!Γνωστός ηθοποιός δηλώνει βαθιά θρησκευόμενος

"Πάω στην εκκλησία. Είναι πολυβιταμίνη, το ιπποφαές μου", τονίζει

Ο 'Αρης Σερβετάλης δεν είναι από τους ηθοποιούς που απασχολεί τα φώτα της δημοσιότητας με την προσωπική του ζωή, ωστόσο σε συνέντευξη που έδωσε στο popaganda ήταν ιδιαίτερα αποκαλυπτικός παραδεχόμενος ότι είναι βαθιά θρησκευόμενος άνθρωπος.
«Πηγαίνω στην εκκλησία, ναι. Δεν ψάχνω κάτι, το έχω βρει», λέει στο popaganda και συνεχίζει:

 «Ανακάλυψα την πίστη στην πορεία, δεν προέρχομαι από μια οικογένεια που η θρησκεία έπαιζε σημαντικό ρόλο. Πιστεύω στο Θεό, είμαι σε αυτήν την συχνότητα. Πώς να στο εξηγήσω; Έχεις εσύ έναν φίλο, ας πούμε καινούριο. Δεν πάτε για καφέ; Δεν τον παίρνεις τηλέφωνο; Έτσι κάνω κι εγώ. Πάω στην εκκλησία, ανάβω κεράκι, τα λέμε, μπαίνω στο τελετουργικό, παρακολουθώ όρθρο-εσπερινό. Είναι πολυβιταμίνη, το ιπποφαές μου».