Οι Mercedes, Audi και BMW είναι οι 3 Γερμανοί κατασκευαστές που κατέχουν συνολικά τη μερίδα του λέοντος στις premium κατηγορίες που διαθέτουν μοντέλα και οι οποίες πλέον είναι σχεδόν όλες.
Το premium φυσικά πέρα από το πρεστίζ σημαίνει και ακριβότερες τιμές πώλησης σε σχέση με πιο λαϊκά μοντέλα, οπότε ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το πόσα χρήματα βγάζει ανά αυτοκίνητο κάθε μέλος της γερμανικής τρόικας.
Με βάση τα τελευταία στοιχεία λοιπόν που αφορούν το πρώτο ενιάμηνο του 2014 και δημοσιεύτηκαν στο www.carzine.gr οι μέσες τιμές πώλησης ήταν για τα Audi 30.000 ευρώ, για τις BMW 35.000 και για τις Mercedes 43.000. Η τελευταία ήταν και η μόνη από τις τρεις που αύξησε τη μέση τιμή της, στοιχείο που οφείλεται στην πολύ καινούργια γκάμα της, με τις C και S-Class να πρωταγωνιστούν. Αντίθετα η Audi παρουσίασε φέτος ουσιαστικά μόνο το ΤΤ.
Εκτός όμως από την υψηλότερη μέση τιμή πώλησης η Mercedes μπορεί να επιδείξει και τα υψηλότερα κέρδη ανά μονάδα. Έτσι λοιπόν σε κάθε αυτοκίνητό της που πωλείται το κέρδος της είναι της τάξης των 3.675 ευρώ, σχεδόν 1.000 ευρώ πιο υψηλό από το αντίστοιχο της Audi, που είναι 2.698. Το αντίστοιχο της BMW είναι 3.330 ευρώ, 345 πιο χαμηλό σε σχέση με αυτό της Mercedes.
Το premium φυσικά πέρα από το πρεστίζ σημαίνει και ακριβότερες τιμές πώλησης σε σχέση με πιο λαϊκά μοντέλα, οπότε ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το πόσα χρήματα βγάζει ανά αυτοκίνητο κάθε μέλος της γερμανικής τρόικας.
Με βάση τα τελευταία στοιχεία λοιπόν που αφορούν το πρώτο ενιάμηνο του 2014 και δημοσιεύτηκαν στο www.carzine.gr οι μέσες τιμές πώλησης ήταν για τα Audi 30.000 ευρώ, για τις BMW 35.000 και για τις Mercedes 43.000. Η τελευταία ήταν και η μόνη από τις τρεις που αύξησε τη μέση τιμή της, στοιχείο που οφείλεται στην πολύ καινούργια γκάμα της, με τις C και S-Class να πρωταγωνιστούν. Αντίθετα η Audi παρουσίασε φέτος ουσιαστικά μόνο το ΤΤ.
Εκτός όμως από την υψηλότερη μέση τιμή πώλησης η Mercedes μπορεί να επιδείξει και τα υψηλότερα κέρδη ανά μονάδα. Έτσι λοιπόν σε κάθε αυτοκίνητό της που πωλείται το κέρδος της είναι της τάξης των 3.675 ευρώ, σχεδόν 1.000 ευρώ πιο υψηλό από το αντίστοιχο της Audi, που είναι 2.698. Το αντίστοιχο της BMW είναι 3.330 ευρώ, 345 πιο χαμηλό σε σχέση με αυτό της Mercedes.